Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

laatste lol met wol 2014!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: laatste lol met wol 2014!
    Posted: 17 December 2014 om 09:36
Gisteravond hebben het laatste hobbyavondje voor 2014 gehad.Er waren cakes gebakken en het was weer erg gezellig.De opkomst blijft groot en het leuke is,dat al die mensen elkaar al honderd jaar kennen,zelfs die uit de omliggende dorpen komen.Iedereen is helemaal blij,als ik om 10 voor zeven aankom zitten er altijd al een stuk of 5.
Ze gaven mij gisteravond een enveloppe,die ik thuis openmaakte er zat er lieve kerstkaart en €40.-!!!!!!!!!!!!omdat ze blij waren met zo'n leuke en gezellige LOL met Wol.Was er danig van onder de indruk!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2014 om 11:00
Leuk, Engeline. Morgen heb ik eerst een kerstbijeenkomst op gym en dan gelijk door naar de soos voor een kerstlunch, kersbingo en een heel klein beetje handwerken. en kletsen. 8 januari is de soos er weer, gym sluit alleen op de Kerstdagen en Nieuwjaarsdag. Maar ik ga niet zweten op mijn verjaardag of die van mijn broertje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2014 om 11:03
Echt een schot in de roos, niet dan ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2014 om 11:04
Ik vind het geweldig dat Engeline dat zelf heeft georganiseerd. Ik viel gewoon met mijn neus in de boter.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2014 om 11:54
dat is keitof dat ze het appreciëren en ongeduldig zijn en niet kunnen wachten tot 7 uur. En blijkbaar was er nood aan zoiets, anders zou de opkomst niet zo groot zijn. Ge moogt met recht trots zijn op 'LOL MET WOL'.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2014 om 19:55
de naam op zich is al leuk!!
leuk dat t zo n succes is!!
zou zeggen; koop er een lekker wolletje van!
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2014 om 20:20
Al gedaan! ga de poncho met col maken uit de Simply Crochet.Nog even wachten tot het blad er is! Gelukkig heb ik nog wat haha
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2014 om 11:03
Wat fijn dat de club zo'n succes is. Erg goed van je om dit te hebben opgestart.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns