Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

laatste werkjes

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: laatste werkjes
    Posted: 14 September 2011 om 16:13

Heb weer een paar haakwerkjes gemaakt. Ze staan op mijn blog, www.freubelblog.blogspot.com  Krijg veel leuke reacties op de Dora, moet er nu nog twee bijmaken. Ze vinden het leuk om die als sinterklaas kadootje te geven. Heb met mijn verjaardag ook twee nieuwe boekjes gekregen met leuke dieren om te haken. Voorlopig hoef ik mij niet te vervelen. Het werkt ook zeer verslavend met al die leuke patroontjes op dit forum.

groetjes Margaret

Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 November 2007
Locatie: Uithuizen
Status: Offline
Points: 3767
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2011 om 16:17
Leuk allemaal Margaret groetjes Hetty.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2011 om 16:17

Wat een ontzettende leuke sokken/kousen. Kan mij helemaal voorstellen dat je dochter en haar vriendin ermee aan de haal gingen.

Ze zijn erg leuk. Je andere haakwerkjes zijn ook erg leuk.

Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2011 om 17:25
heel leuk allemaal
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
momopoyolo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer momopoyolo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2011 om 02:35

Die sloffen zijn leuk en die pompons maken ze helemaal af.

Heb je een patroon van die Dora? Is dat ergens te vinden?

Groetjes van Ric,

http://riccreaties.wordpress.com/
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2011 om 09:15

Hallo Ric,

Je hebt mail.

groetjes Margaret

 

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2011 om 09:50
Heel mooi vind de slofjes ook super

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2011 om 12:21
Die zien er leuk uit
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2011 om 13:21
Je hebt leuke en mooie dingen gemaakt!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2011 om 19:31
Heb even lekker op je blog gesnuffeld. Ik vind je sloffen heel lief. Maar ook dora heel mooi gelukt!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 21:08
Leuke dingen! Die sokken lijken me erg lekker voor de koude winterdagen!
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2011 om 19:46

Heb weer twee nieuwe dingen op mijn blog gezet. www.freubelblog.blogspot.com   

Even iets anders dan Dora. Ik had niet genoeg katoen voor het rugzakje, anders was de tweede Dora ook af. Ik dacht laat ik maar even iets anders maken. Mijn wol voor de sloffen is weer ingepikt door mijn dochter. Nu mijn oudste die zelf ook verslaafd begint te raken aan het haken. Zij ziet ook op dit forum allemaal leuke patronen en vraagt dan aan mij of ik die ook al heb gezien. Binnenkort zal ik ook haar creaties op mijn blog zetten.

groetjes Margaret

 

Back to Top
breimaan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 851
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breimaan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2011 om 19:54
De sokken zijn erg leuk. Een heel apart patroon. Heb je het zelf bedacht ?
http://breimaan.blogspot.com/

groetjes, breimaan
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1747
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2011 om 09:19
Daar staan leuke dingen tussen seg! Die sokken...ik ben ook verkocht,haha,zien er heerlijk warm uit
Back to Top
vrioom View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Februari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 595
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vrioom Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2011 om 09:56
Erg mooi alles.
vrioom
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2011 om 14:35

Hallo dames,

Bedankt voor jullie leuke reacties. De sloffen zijn van DROPS design: Model nr. WW-061. 
Heb ze met dubbele draad gehaakt op naalden nr. 8. Lekker snel klaar.  De ene draad was iets dikker als de andere. Beide van Wibra.

groetjes Margaret 

 

Back to Top
Willemina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 197
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2011 om 15:38

Margaret, leuke dingen heb je gemaakt.

Lekker warm de sokken, zo langzamerhand heb je die weer nodig, wij hebben af en toe de verwarming al weer aan.

Ik vind Dora ook zo mooi, mijn kleindochter is gek op Dora, zou ik het patroon van je mogen?

Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina.
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2011 om 15:54

Willemina,

Dora komt eraan.

groetjes Margaret

Back to Top
Willemina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 197
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2011 om 16:54

Hartelijk dank Margaret, heb hem binnen.

Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina.
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2011 om 12:25

Eindelijk de tweede Dora is af. Ik krijg zoveel vraag voor de sloffen dat de Dora's er even bij in schieten. Ze staan op mijn blog, www.freubelblog.blogspot.com

Nu nog een paar sloffen en nog een Dora en dan hoop ik weer eens iets anders te kunnen maken want er zijn veel te veel leuke dingen die ik nog graag wil maken. Helaas mag de haaknaald niet het vliegtuig in anders had ik in de vakantie nog leuk wat kunnen maken.

groetjes Margaret

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns