labels en lintjes |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
hitsje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 559 |
Leuk!! Wat een goed idee zeg!!
|
|
Groetjes Hitsje
http://pinterest.com/hitsje/ |
|
![]() |
|
andrea21 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 568 |
Maar zijn de strijk labels wasbaar ik heb wel eens gelezen van niet, ik heb labels via etsy laten maken in Honk Kong en ik was ik voor 100 labels 17 euro kwijt geloof ik die zijn wel wasbaar. |
|
![]() |
|
![]() |
|
haakfreak ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2012 Locatie: holland Status: Offline Points: 145 |
via mp heb ik zilverkleurige en koperkleurige hartje-bedels gekocht met :made with love en een handje waarop 'handmade' staat, deze zijn 10 cnt p/st volgens mij en hoe meer je afneemt hoe goedkoper het wordt. het witte luik .nl heeft ze ook volgens mij (weet ik niet zeker)
![]() Die lint-klemmetjes..blijft dat wel zitten?? Mijn gevoel zegt dat het zo weer loslaat..hebben jullie daar ervaring mee?? gr Lena |
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Jawel, ze zijn wel wasbaar. Maar vraag me af wie mijn sleutelhangers in de was gaat gooien. ![]() En aan de lintklemmetjes kun je flink trekken zonder dat ze loslaten. Wat ik me wel afvraag is hoe hufterproof het zijn moet.. Bedoel, het moet wel vast zitten, maar ik ga er vanuit dat men er niet een olifant mee weg wilt slepen. Met andere woorden: voor het doeleinde (sier) zitten ze goed vast.
|
|
![]() |
|
andrea21 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 568 |
Veter en lint klemmetjes werken prima hoor en ik gebruik mijn labels niet alleen voor sleutel hangers maar ook in tassen en aan knuffels daarom is dat wasbaar wel zo handig.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
jetje1970 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Hoe bevestig je de labels dan aan de knuffels?
Naai je deze er gewoon op, of verwerk je ze tussen een naad? Gr. Rianne
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
gewoon in een naad mee vastnaaien. Ik verstevig het nog eens met visdraad.
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Krissis zou je dit ook in Tips en Trucs willen zetten?, ik vind het een ijzersterk idee. De vraag is wel vaker voorbijgekomen, dit antwoord nog niet.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
is goed Magtelt!
*edit: KLAAAAR!
|
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
het is een geweldige tip!!
ga ook eens zoeken naar dat strijkpapier!!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
jetje1970 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Bedankt voor alle reacties en tips.
Dit maakt het forum zo leuk! Gr. Rianne
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Oh wat een leuk en goed idee! dank je wel voor de tip...
|
|
![]() |
|
Leo91 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 07 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1048 |
Wat een goed idee. Ik zit al een hele tijd in mijn hoofd met het idee om labels te laten maken, maar omdat het toch vrij prijzig is nog niet gedaan. Dit ga ik zeker proberen! bedankt voor de tip! |
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Ik heb naamlintjes van http://www.naamlintjes.nl mooie lintjes voor een mooi prijsje. 100 voor 14,95 daar kan je zelf niet voor gaan zitten prutsen. Ook met logo of kleine afbeelding van bv breinaalden met wol of naaimachine.
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |