Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

lalaloopsy

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: lalaloopsy
    Posted: 04 Oktober 2013 om 06:36
Ik ben er zo blij mee met deze lalaloopsy is echt goed gelukt als ik dat mag zeggen over dingen die ik zelf gemaakt heb....fotos plaatsen wil me alleen niet lukken. Maar je kunt kijken op mijn blog www.natie83.blogspot.nl reacties en tips zijn welkom.
Groetjes Nathalie weer terug van weggeweest.
groetjes nathalie
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 08:02
wat een schatje!

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 09:49
 
Ze is erg leuk. Ook de andere dingen die je gemaakt hebt bv de taarten, prachtig! Zijn ze ook lekker.
Hoe ik je foto geplaatst heb Natie? Op de foto in je blog klikken en dan copiëren en hier plakken.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 10:26
Leuk !
 
Ik was ook al voor je aan het kijken om de foto hier te kunnen plaatsen, maar de methode van Lidwina is makkelijker dus voortaan kun je wel foto's plakken ! Wink
Back to Top
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1764
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 10:42
Wow echt mooi hoor!!!
Back to Top
amifan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1168
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amifan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 12:42
Ohhh wat een leukerdje
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 13:30
Het op deze manier plaatsen is inderdaad handig. Heb het nog een keer voor iemand gedaan, toen was de foto na een paar dagen weer weg. Heb ik hem wel opnieuw geplaatst, toen bleef hij staan. Waarom????? Geen idee, computers hè!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 13:43
Dank je wel lidwina Ik denk datt niet lukt omdat ik het via mijn mobiel doe
groetjes nathalie
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 13:44
En de taarten zijn naast mooi ook lekker
groetjes nathalie
Back to Top
Calvarie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 29 December 2012
Status: Offline
Points: 737
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Calvarie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 14:19
Wat een schatje
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 23:08
wat een lieverd zeg
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Juli 2010
Status: Offline
Points: 475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2013 om 11:09
Zo, je hebt de smaak van het haken weer te pakken, je dochter zal Lalaloopsy vast geweldig vinden Emoticons
Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2013 om 11:10
Héél knap ! Thumbs Up 
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2013 om 12:22
Ze is heel mooi. Was het geen gepriegel met die dunne armpjes? In ieder geval is het een succes!
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2013 om 12:38
Het was inderdaad een gepriegel die armpjes en beentjes....6 vasten in het rond. Ben nu aan nummer 2 begonnen. Armen benen en lijfje zijn al af nu het hoofd nog een dan de basis in Elkaar zetten. Dan begint het leuke pas de haren kleren etc.
groetjes nathalie
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns