|
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
Volgens mij wordt het inderdaad erg stijf. Vroeger heb ik een een karpet gehaakt en die was ook superstijf.Ook haaknaal 20. Misschien dat het met het materiaal wat jij wilt gebruiken ,de trui wel soepeler wordt.Maar ik heb mijn twijfels een beetje |
|
Groetjes Catharina
![]() |
|
![]() |
|
Jenlon ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
![]() |
Eigenlijk geven jullie dus allemaal een beetje aan dat ik er beter van af kan zien De trui ziet er ook wel stijfjes uit, dat klopt. Advies is altijd welkom hoor. |
|
Groetjes,
Ilona. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Maar het patroon is wel leuk. Misschien kun je het aanpassen voor een iets dunnere naald, zo rond de tien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
cormout ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
![]() |
Die haaknaald kun je ook zelf maken.
Een stok bij de Gamma van de goede dikte en dan alleen de bovenkant nog even ![]() En dit heb ik toevallig in een boek gelezen en niet zelf verzonnen als jullie dat soms dachten ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Jenlon ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
![]() |
Is er dan een handige hobbydoos die voor mij zo iets wil fabrieken als ik dat garen vindt? |
|
Groetjes,
Ilona. |
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij heeft dit garen ook naalddikte 10-12, daarom snap ik die 20 ook niet |
|
Groetjes,
Ilona. |
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
Tot maat 12 zijn haaknaalden in ons buurthobbywinkeltje zo vrij te kopen. Ik heb vorig jaar een 10 gekocht en weet dat er nog een maat dikker was. Als je dan het WIBRA Eva garen dubbel of zelfs driedubbel neemt moet je toch al in de buurt komen. Is een beterkopere oplossing om even te proberen wat dan zo een proeflapje geeft en vergelijken met wat het patroon zegt.
|
|
![]() |
|
Syl*** ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
![]() |
Ga zelf maar eens kijken http://www.naaipatroon.nl/overzichtforum.asp |
|
Groetjes Syl
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja grappig he, heb ik ook al eens gezien. Alleen snap ik de linknaam niet zo. |
|
Groetjes,
Ilona. |
|
![]() |
|
Syl*** ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
![]() |
Ik ben zo wel eens 1 berichtje van mezelf tegengekomen, maar nooit zo'n waslijst. Ik zag net dat je ook via daar weer ergens anders terecht kunt komen, ook handig |
|
Groetjes Syl
|
|
![]() |
|
huppel ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2006 Locatie: Germany Status: Offline Points: 350 |
![]() |
Je kunt ook zoiets kopen en het dan dubbel haken, of eventueel 3-dubbel. Dan ben je voor een habbekrats klaar. Stel je hebt 2 kilo nodig dan betaal je het garen + €8,90 verzendkosten. |
|
![]() |
|
![]() |
Ook weer bedankt voor die tip. |
|
Groetjes,
Ilona. |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb een reactie gehad van de contactpersoon van het tijdschrift. Echt veel wijzer word er niet van en de kwestie van de haaknaald wordt angstvallig vermeden
< content="Microsoft Safe" name=Generator>
< style>
< style>
|
|
Groetjes,
Ilona. |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi Ilona, Ik zit nu in een winkel en heb even navraag gedaan. Het pertuttie schijnt niet meer geleverd te worden. Op voorraad de kleur kobalt blauw en lila. Hoeveelheid moet nog even nagekeken worden, waarschijnlijk wel een kilo. Haaknaald nummer 20 is te bestellen voor je. Nou laat maar wat horen! |
|
Groetjes Syl
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Moet je daar niet een reuzenhand voor hebben?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
![]() |
maak met zo,n dikke haaknaald maar een vloerkleed maar geen kledingstuk daar krijg je echt spijt van
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
![]() |
Hoi Syl, Wat lief van je dat je al die moeite voor me hebt gedaan. Maar ehhhh, het zijn eigenlijk helemaal niet mijn kleuren Echt toppie van je hoor Groetjes, Ilona. |
|
Groetjes,
Ilona. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |