lanarte life style collection |
Reageer ![]() |
Autheur | |
henriette60 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 20 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 Juni 2012 om 13:06 |
Ik ben op zoek naar een gedeelte van een patroon. Het gaat hier om een borduurpatroon uit de oude doos. Heel lang geleden gemaakt. Nu mis ik alleen het gedeelte van het patroon waar de tekentjes op staan (welke kleur welk tekentje op patroon). Het patroon zelf heb ik nog wel.
Dus wie kan mij helpen??? Nummer van het patroon is 33838. Als ik wist hoe je een foto in kunt voegen dan deed ik dat. Betreft pastel kleurige bloemen met een gouden lijstje erom heen. Groetjes Henriette verder hieronder de foto |
|
![]() |
|
henriette60 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 20 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
krijg het nog niet voor elkaar de foto
|
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
als je de foto doormail naar me, dan zal ik hem plaatsen voor je.
En anders opladen via www.picturepush.com/upa en dan de 2de link kopieren en plakken.
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
[QUOTE=henriette60] Ik ben op zoek naar een gedeelte van een patroon. Het gaat hier om een borduurpatroon uit de oude doos. Heel lang geleden gemaakt. Nu mis ik alleen het gedeelte van het patroon waar de tekentjes op staan (welke kleur welk tekentje op patroon). Het patroon zelf heb ik nog wel.
Dus wie kan mij helpen??? Nummer van het patroon is 33838. Als ik wist hoe je een foto in kunt voegen dan deed ik dat. Betreft pastel kleurige bloemen met een gouden lijstje erom heen. Groetjes Henriett ![]() |
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
aha, net te laat zie ik
Prima gedaan hoor met die foto ;-)
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Heb je een origineel patroon of een kopie?
Op de site van lanarte staat namelijk dat wanneer je een gedeelte van een patroon mist, je daarmee naar een verkooppunt kunt gaan. |
|
![]() |
|
ik heb het origineel.
alleen is het zo dat ook op de site staat dat je een patroon maar 1 x mag gebruiken. dus aan hun vragen voor het missende stuk patroon wordt dan lastig. groetjes |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Ik heb vroeger voor Lanarte gewerkt. Het lijkt mij niet meer als service van de handwerkzaak dat ze je tegemoet komen.......
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
startkabel.nl heeft een borduurforum .
Daar wordt wel meer naar gedeelten van patronen gevraagd . Ook van Lanarte
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Ik heb nog wel een paar kleurschema's van andere lanarte patronen.
Maar dan heb je nog niet alle nummers denk ik... |
|
![]() |
|
heb hem. eindelijk. gevraagd via lanarte site en ze hebben hem gemaild.
dus ben hem niet meer nodig. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |