Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Lang Yarns FaM 267 poncho Lotus 35

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
LeaBe View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 01 September 2024
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LeaBe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Lang Yarns FaM 267 poncho Lotus 35
    Posted: 01 September 2024 om 16:05
Heeft iemand deze poncho al gebreid? Ik heb het patroon uit het boek en al bij verschillende breiwinkels en kennissen om hulp gevraagd, maar kom niet verder en weet niet waar ik fout ga.  
1. 3st r samen br, uit 1 st 9 st br -->uit welke steek moet je dat doen?
2. het schema toont de nld op de goede en av. kant,. Op de av kant alles av br. (ik begrijp dat je de genummerde naalden 1,3,5,7,9,11 dan moet herhalen op de av kant). Of moet ik alles gewoon br zoals t zich voordoet?
3. Ik houd steeds per rapport één steek over.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12099
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2024 om 18:06
kunt ge misschien hier een foto zetten van het schema of wat meer uitleg?
1. want 3 steken samenbreien (zijn er 2 minder dan) en uit 1 steek 9 steken breien zijn er dan 8 meer, dus er moet nog iets zijn om het aantal steken gelijk te houden. maw 4 steken in totaal gebruikt om tot 10 steken te komen; {3 steken gebruikt (om er 1 over te houden) en 1 steek( waar ge 9 steken van moet maken dus 8 bijmaken in diezelfde steek)}

2. de averechte kant staat ook in het schema, als daar niet ineens een ander teken staat in die lijn, dan zal het allemaal averechts zijn.



Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns