Laptop Formateren |
Reageer |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Augustus 2017 om 18:54 |
Zo Dames ik ben er weer.
Mijn laptop had problemen met Office het bleek een proefversie te zijn , zonder lecentie. dus naar de winkel en verhaal halen. de eigenaar was met vakantie .maar er was wel iemand die het even zou regelen. niet dus. Ik kreeg hem terug met een oudere versie en er zat een virus op. er schoot van alles over het beeld. dan kun je twee weken wachten tot de eigenaar en reparateur weer opduikt, maar zoveel geduld had ik niet. mijn bestanden opgeslagen op een externe schijf. en toen Ik heb alles er af gegooid, geformatteerde zoals dat heet. en ben 3 dagen bezig geweest om alles weer te installeren. k'heb van MP een Office 2016 gekocht, en het werkt weer. eerlijk is eerlijk ik ben super trots op mezelf. |
|
oant Sjen
|
|
QstephanieQ
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
Post Options
Thanks(0)
|
knap gedaan!
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou zeg, knap gedaan. Doe ik je echt niet na.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed zeg en dat je weet wat te doen,er zou veel meer informatie en hulp moeten zijn voor de niet meer zo jonge mensen ,wij willen ook graag computeren,maar nergens vind je betaalbare hulp
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
je kunt alles op google vinden.
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind dat meer dan knap en vooral dat ge weet wat juist dat ge moet zoeken en welk dat het juiste is voor uw pc van de hits die goegel geeft. (ik nam altijd de verkeerde die klinkende ruzie zocht met hetgeen er opstond, zelfs tot er doden vielen).
Dus de grootste hoed die ik kan vinden gaat af voor u. |
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je mag inderdaad supertrots zijn op jezelf.
Ik zou zo ver niet gekomen zijn. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toppie gedaan!
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
Dankjewel Dames.
Ik heb zelfs automatisch mijn mail mappen die de reparateur had verwijderd afgelopen Zaterdag. vandaag weer terug gekregen zoals ik gehoopt had. |
|
oant Sjen
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je mag zeker trots op je zelf zijn, zoals het weer voor elkaar gekregen heb.
Ja het zijn leuke dingen PC's maar als er problemen zijn heb je een hele gedoe er mee. Vind het heel knap dat je het zelf heb kunnen oplossen.
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
kost wel heel veel tijd.
|
|
oant Sjen
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanochtend had ik in de haast een verkeerde emoticon in mijn bericht gezet. Inmiddels gauw weggehaald...
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Knap werk Bloem, petje af. Alleen al voor de
durf om dit te doen.
|
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
bloem knap hoor dat je er door een ander toch nog uit ben gekomen om het goed te krijgen meestal help terugzetten nog wel maar wat jij hebt gedaan vindt wel durven hoor ja je vindt alles op internet maar het doen wat ze vertellen wil ook wel eens fout gaan nou ik vindt knap dat het je gelukt
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Top dat je het gered heb.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
En dan vraag ik me af zal ik alles er eens afkiepen, maar ik schuif dat soort enge dingen nog even voor me uit.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |