laptop |
Reageer |
Autheur | |
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Juni 2016 om 10:41 |
Gisterenavond ben ik met mijn laptopje bij de computerdokter geweest.
Mijnlief kijkt graag voetbal op het grote TV scherm, dit i.v.m. de ondertiteling die hij niet heeft als hij op zijn pc TV kijkt. Als ik tijdens het voetbal iets op de tv wil zien kijk ik tv op mijn lappie. Maar dan gebruik ik een koptelefoon, geluid van mijn lappie is een ramp. Wilde ik gisteren tv gaan kijken duw ik het plugje van de koptelefon zonder te kijken in het lappie en vergis ik me, ik heb de USBpoort te pakken. Normaal gaat dat dus niet, maat ik had plugje net in de goede hoek dat het wél kan. PLOP, beeld weg. laptop compleet uit en niet meer aan te krijgen. Nu zit er in de buurt een PC dokter die ook 's avonds werkt. Gebeld, hij was er gelukkig. Hij zei: ik vrees dat het moederbord sluiting heeft gekregen en dan is lappie overleden. Dus met vrees naar hem toe. Gelukkig bleek er alleen iets krom te zijn gegaan, ding rechtgezet, lappie mooi schoongemaakt en weer tot leven gekomen. Dokter rekende de kosten als voor een schoonmaak beurt, dus ook dat viel mee. Ik ben ERG blij. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tjemig, maar goed dat er weer zulke mensen zijn die kunnen helpen!
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
gelukkig maar
|
|
oant Sjen
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
o wat fijn voor je
want dat zou echt een ramp zijn als ie overleden zou zijn voortaan een beetje voorzichtiger |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh ja! Dit soort dingen gebeurt je maar één keer! |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn dat het weer opgelost is. En dat er een "dokter" in de buurt zit die een verkeerde injectie ongedaan kan maken...
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig maar, stel dat je naar een nieuwe was gaan kijken. En heb je die film nog kunnen zien? Ik kijk nu overdag naar opgenomen films of naar Dvd's en tijdens het voetbal zit ik er uit sympathie bij met een haakwerkje.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Ja,
Ik hou van Engelse detectives. Kom dus volop aan mijn trekken deze weken. Overdag heb ik eigenlijk niet veel tv aan. Als het moederbord kaduk was moest het wel een nieuwe worden. Ben dus echt blij en opgelucht. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoe vond je de laatste aflevering van Grantchester? Ik was erg onder de indruk. Father Brown kijk ik wel, maar ik vind hem wat oubollig, wat is die man braaf en ondeugend tegelijk! De Franse detective vind ik wel iets hebben. Lewis zijn herhalingen en van Foyle's War hebben we de hele serie al.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
hahaha, dat zou mij dus ook overkomen.
Ik ben blij dat ik dit plaatje ook nog voor iemand anders kan gebruiken. (mijn dochter had het mij doorgestuurd met de vermelding dat het op mijn lijf geschreven is) |
|
|
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
als je kpn heb en je hebt het plus pakket dan kun ook naar de zender 26 gaan en kijk je naar rtl crime 24 uur lang detective
en mocht je een aflevering gemist hebben kun je ook nog via pc naar www.npo.nl/detectives/online-gids daar heb je nog een paar dagen om de gemiste afleveringen zien veel kijk plezier ben net zo`n detective fan
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh gets moet je toch niet aan denken zoiets.
Gelukkig is lappie weer opgelapt |
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben heel slecht met namen onthouden, vooral na mijn cva, dus
Grantchester? Waarschijnlijk wel gezien hoor, maar ik heb er even geen beeld bij.
Zo heb ik maandagavond voor het eerst Candice Renoir gezien, Frans dus. Heel fijn om naar te kijken. Vanavond weer. En zondag een heel goede, die 5 afleveringen heeft, kan niet wachten op de volgende vier. Gisteravond Lewis en dat was een nieuwe, de eerste van de laatste zes afleveringen, dan stopt het en zullen we het met de herhalingen moeten doen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |