|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() Posted: 01 Februari 2008 om 20:29 |
ik las een tijdje geleden op hobbydoos,dat iemand sloffen of sokken aan het breien was.en toen zei ze alleen nog even latex er onder smeren voor het uitglijden.Dat is een goed idee,maar waar kan je dat kopen en wat voor soort gebruik je.wil dat onder kindersokjes doen. groetjes puck |
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Volgens mij is dat wel in een hobbywinkel te koop. je kan het er per druppel op de onderkant doen geloof ik, ik heb het eens ergens gezien! Natuurlijk weet ik niet meer waar
![]() ![]() |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
Dikky ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
![]() |
Dat heeft ongeveer een maand geleden op het forum gestaan. Ik dacht dat Ilona daar toen mee kwam en dat het pippoos te koop is. Maar helaas ik kan het ook niet meer vinden. Groetjes, Dorine |
|
![]() |
|
Jenlon ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
![]() |
Het is een antwoord dat ik heb gekregen van Odette, het is volgens mij nog niet eens een maand geleden, ik zal eens zoeken. Hopla, binnen twee tellen gevonden http://www.hobbydoos.nl/forum/forum_posts.asp?TID=3719
|
|
Groetjes,
Ilona. |
|
![]() |
|
monica ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 335 |
![]() |
bij de pipoos verkopen ze ook een soort verfstiften die oppoffen als je ze warm maakt.je kan er figuurtjes mee maken en ze zijn er veel kleuren heel leuk voor onder kindersokken en is veel goedkoper dan latex
|
|
groetjes janny
|
|
![]() |
|
Dikky ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
![]() |
Wat een simpele vraag alweer aan knutselideeƫn oplevert. Lijkt me geinig spul, Janny Groetjes, Dorine |
|
![]() |
|
leaf ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 03 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 22 |
![]() |
Gebruik je wel latex; let er dan wel op dat je een goede soort gebruikt. Ik heb voor mijn 1e gevilte sloffen een beetje latex van iemand gekregen en dat werkte heel goed. Voor mijn 2e paar sloffen heb ik in een hobbywinkel latex gekocht. Helaas waren binnen een paar dagen mijn hele zolen verdwenen. De latex liet los en nam hele stukken wol mee (en dat was niet omdat ik niet goed gevilt had) Dat was echt balen |
|
groeten marjolein
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |