Ledenlijst? |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | ||
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Augustus 2011 om 16:20 |
|
|
slui ik me bij aan. |
||
|
lydia wijsbroek
|
||
![]() |
||
Fien
Hobbywonder
Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Augustus 2011 om 16:22 |
|
|
Mee eens!
|
||
![]() |
||
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Augustus 2011 om 17:03 |
|
|
Dit zijn toch geen negatieve berichten, dat is gewoon het constateren van feiten en eventueel zoeken naar oplossingen om het forum overzichtelijk te houden. Meer niet. Voor de rest laat maar slapen, vermoedlijk zijn er een hoop mensen bij die niet eens meer weten dat ze lid zijn. En natuurlijk mag men patronen verzamelen voor als je eens een keer je weet maar nooit. Maar als je er pas bij bent weet je nog niet zo goed de gang van zaken, vandaar.
|
||
![]() |
||
hobbydoos
Admin Group
Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Augustus 2011 om 17:51 |
|
|
Margreet,
Waarom zouden we de ledenlijst moeten opschonen? Omdat het ongeïnteresseerd overkomt? Het is niet daarom, ik zie niet in waarom iemand daar werk aan zou moeten verrichten (handmatig werk). Voor het actief (dubbele posts verwijderen, ledenlijst etc. etc.) bijhouden van het forum heb je al 4-6 uur per week werk aan. Volgens mij is het niet nodig omdat het nu ook wel goed werkt. Waarom zouden we iemand aan het werk zetten, voor iets wat geen functie heeft of nu ook al door het forum wordt geregeld. De doelstelling van het forum is elkaar helpen met alles wat met handwerken te maken heeft. Dit forum moet iedereen kunnen helpen ook als je niet actief meedoet aan de discussie. Alles achter een slot zetten helpt hierbij niet. De discussie van het besloten gedeelte kun je wel via de zoekfunctie vinden. Die is inmiddels al genoeg gevoerd. Daar gaan we niet meer op in. De link die je noemt is al eens uitgelegd vorige week. Die pagina gebruik ik om te modereren. Hij wordt ook door veel hobbydozen gebruikt als handige tool, je kunt de laatste posts in chronologische volgorde zien. Renske |
||
![]() |
||
hobbydoos
Admin Group
Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Augustus 2011 om 17:56 |
|
|
PS. De inbox is maximaal 200 berichten. Het zou niets mogen
uitmaken als je iets verstuurd omdat dit het aantal van de inbox niet veranderd. of er moet een fout in de software zitten. Uitleg in de software van het forum. Number of Private Messages Per Member: This is the number of Private Messages a member can have in there 'inbox' at any one time. |
||
![]() |
||
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Augustus 2011 om 19:47 |
|
Renske, het is geenszins als een aanval bedoeld, alleen begrijp/begreep ik de manier van werken niet. Ik heb ruim 15 jaar als admin voor DE grote drinkebroer hier in Nederland en voor Nederlands grootste seniorennetwerk gewerkt dus ik weet echt wel wat het werk inhoud. Ik weet/wist niet dat je het alleen draait, ik maak er geen probleem van hoor, vroeg me alleen een paar dingen af, that's all. Alles duidelijk en klaar nu
Verder geniet ik van alle creativiteit hier! Iedereen een fijne avond verder. |
||
![]() |
||
corine
Hobbyguru
Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Augustus 2011 om 14:04 |
|
|
Renske een pluim voor alles wat jij doet
|
||
|
||
![]() |
||
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Augustus 2011 om 14:08 |
|
|
ja en super bedankt voor de ruimte die je ons aanbiedt voor het forum, denk dat dat ook wel es gezegd mag worden
|
||
|
lydia wijsbroek
|
||
![]() |
||
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Augustus 2011 om 15:34 |
|
|
Daar ben ik het helemaal mee eens, Lida
|
||
![]() |
||
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Augustus 2011 om 15:43 |
|
|
Ik denk dat er alleen een helpende hand geboden word, en er niets negatiefs gezegt is.
|
||
![]() |
||
rittepetit
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Augustus 2011 om 17:01 |
|
|
ben het ook helemaal met Lydia en Lida eens, bedankt Renske, voor dit mooie forum, waar we al veel hulp en een luisterend oor gekregen hebben |
||
![]() |
||
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Augustus 2011 om 18:02 |
|
|
Ik sluit mij bij de dames aan proficiat Renske
|
||
![]() |
||
Willemina
Duizendpoot
Lid sinds: 18 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 197 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Augustus 2011 om 23:59 |
|
|
Ik weet niet waar het allemaal om gaat, wil ik ook niet weten, het gaat mij om de gezelligheid, even niet weten hoe je verder moet, er altijd wel iemand is die je op een vriendelijke manier verder helpt, en zo kan ik nog wel doorgaan..... Ik ben nog niet van alles op de hoogte o.a. inbox foto's plaatsen enz.. maar aldoende leert men. De sfeer hier vind ik prettig, heb dat op andere Fora wel heel anders ervaren. Dus Renske en alle andere dames hier Dank je wel!!
|
||
|
Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina. |
||
![]() |
||
vrioom
Hobbywonder
Lid sinds: 19 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 595 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 Augustus 2011 om 08:15 |
|
|
Inderdaad een grote pluim voor Renske!!! En er zijn altijd mensen zoals ik die alles sparen en bewaren.... Een echte kreeft ben ik, en dol op patronen. Veel kopieer ik en stop ze in een odner. Soms blader ik ze door en bedenk dan dat ik die nog eens een keertje ga maken. Maar misschien ook wel nooit. Veel mensen beleven lol aan dit forum. Sommigen gewoon omdat ze en "praatje"hebben en anderen weer voor andere dingen. Het is en blijft een leuk forum. |
||
|
vrioom
|
||
![]() |
||
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 Augustus 2011 om 10:05 |
|
|
Renske, ook ik wil je nog een keer héél erg bedanken, voor het werk wat je verzet voor dit forum.
Ik ben er zo blij mee. En alle mede-gebruikers: bedankt voor jullie inbreng. Ik heb ook ordners met patronen en vind het heerlijk om er af en toe door te bladeren. Is toch net zo iets als door oude Ariadne's of zoiets bladeren? En dan ineens: Ha, die wil ik NU maken! Heerlijk! |
||
![]() |
||
Loes
Hobbywonder
Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 Augustus 2011 om 22:08 |
|
|
Hallo, Ik ben zelf al vanaf mei 2007 op hobbydoos geregistreerd en doe er eigenlijk weinig mee, maar kijk zo nu en dan naar links en actieve berichten. Vind dit nog steeds een uitermate goede site met leuke tips en trucs. Als handwerkster is het altijd leuk om met andere patronen te delen of iets te vragen waar je niet uitkomt. Heb zelf al verscheidene malen hulp van diverse medehandwerkster gehad die goed van pas kwam. Laat ons dit toch positief blijven bekijken! Doe je veel of weinig, iedereen is toch welkom? groetjes Loes
|
||
|
groetjes Loes
|
||
![]() |
||
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 Augustus 2011 om 22:18 |
|
|
Fijn om te lezen dat er enige duidelijkheid is geschept. Ik vond en vind nog steeds dat dit een heel fijn goed en warm forum is, en ik hoop dat dat nog heel lang zo zal blijven. We willen iedereen graag helpen en als je zelf hulp nodig hebt, is het heel prettig te weten dat er gelijkgestemde zielen zijn die jou ook graag willen helpen.
Dus ook namens mij: Renske, bedankt voor dit geweldige forum |
||
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||
![]() |
||
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 Augustus 2011 om 22:24 |
|
Als echte vis ben ik anders ook dol op patronen hoor |
||
![]() |
||
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |