Leeftijd kinderen |
Reageer
|
Pagina <1 2345> |
| Autheur | |
Kamilla
Hobbyguru
Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2012 om 12:02 |
|
Gisteren heb ik overdag niets gezien bij de betreffende vraag-onderdelen over dat patroon van de numerlogisch georiënteerde dame. Het lijkt wel of ze de berichten zelf bijvoorbaat weggehaald had.
......................... Ik ben 53 jaar en heb geen kinderen. Maar n.a.v. jullie komische verhalen moest ik denken aan de keer dat ik samen met mijn moeder ging winkelen. Ik had al lang en breed mijn rijbewijs. Mijn moeder was me ineens kwijt in een warenhuis en liep naar de klantenservice om me om te laten roepen. "Ik ben mijn dochtertje kwijt". De mevrouw achter het loket vroeg: "Luistert ze al naar haar naam?" "Uhhh... ... nou, ik geloof dat ik haar al aan zie komen". Ze wist niet hoe gauw ze weg moest. |
|
![]() |
|
iekje
Duizendpoot
Lid sinds: 04 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 95 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2012 om 15:09 |
|
Ben 32 en heb een zoontje van net 1 jaar. |
|
![]() |
|
malofa
Duizendpoot
Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2012 om 15:37 |
|
Ikzelf ben 34 jaar en heb 3 kids, Zoon van bijna 7(nog
twee daagjes, hij kan niet wachten), dochter van 5 en dochter van 2,5. verder nog een hondje van bijna 1 en over 2 dagen nog een konijntje erbij. (wil hij zoooooooooo graaaaag als verjaardagskado......) |
|
|
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
|
|
![]() |
|
Elgurumi
Duizendpoot
Lid sinds: 21 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 217 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2012 om 16:06 |
|
Nee, dat is 'n beetje van de goedheid gebruik maken, vind ik,door die nummerdame
|
|
|
Oost West, thuis in je eigen nest!
|
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2012 om 16:41 |
|
Ze heeft niet eens bedankt. Maar misschien wel rechtstreeks, doen we haar onrecht. Maar sorry, ik vind het een tuthola. ( ook een woord voor de thuistaal?) Groetjes, Lida |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2012 om 17:46 |
Ze heeft toen ze kleiner was wel eens gevraagd: "Oma heb jij kindjes?" waarop mijn moeder antwoordde "Nee, oma heeft geen kindjes". Mijn zussen en broer en ik keken verbaasd op, maar het was het goede antwoord, want Jes bedoelde kindjes om mee te spelen, mijn moeder had oude knarren van in de 30. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
haakAB
Hobbywonder
Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2012 om 18:38 |
|
Ik ben 37 en mijn dochter is 3,5
|
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2012 om 19:58 |
|
Oh zit te gniffelen om jullie verhalen. Mijn moeder liep met haar fiets in Rhenen tegen een van de vele bergen op omdat ze zwanger was van de oudste en niet genoeg lucht meer had om het fietsend te doen toen een man naar haar riep: "Je wilt zeker te laat komen op school he? Je hebt je repetitie zeker niet geleerd." Dat laatste klopte, ze had inderdaad geen repetitie geleerd. Maar school lag ook al een aardig tijdje achter haar. Mijn tante kreeg op latere leeftijd een miskraam vlak voor ze op vakantie zouden gaan. Ze belde de eigenaresse van het huisje op en vroeg of ze misschien kon annuleren. Dat kon niet. Ondanks dat ze het nare van de situatie wel begreep. Uiteindelijk konden ze toch met z'n allen weg. Later vroeg de eigenaresse aan haar buurvrouw of ze had gezien of het hele gezin er was inclusief de moeder. Waarop de buurvrouw antwoordde dat er jonge meisjes bij waren maar geen moeder. Toen ik net van Manuel bevallen was en ik trots als een pauw achter de kinderwagen liep vroeg iemand of ik met mijn broertje aan het wandelen was. Nou nee, Ik kan me iets te goed herinneren hoe hij geboren was. Alsof ik er zelf bij was geweest... En hoe lang mensen op school dachten dat ik een staigiere was. Zelfs toen ik er meerdere jaren werkte vroeg een moeder heel verbaasd: werk je dan hier. Ik dacht dat je gewoon elke keer op dezelfde stageplek terug kwam. |
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2012 om 20:21 |
|
Whaha, ik ken het wel. Mijn zus is heel smal en lijkt daardoor jonger
dan ik. Alhoewel mensen bij mij ook verbaasd ben dat ik mijn rijbewijs al heb en bijna afgestudeerd wo'er ben... @ Clara: nu komen de rimpels vast ook later! |
|
![]() |
|
francisca
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2012 om 21:22 |
|
ken het probleem ben tot voor kort nog steeds aangezien voor een 16 jarige terwijl ik toch al ver in de dertig was gaat nu wat beter nu de grijze haren gaan toe slaan. ben ook vaak aangezien voor de moeder van mijn jongste zusje had ge kunt we scelen maar 21 jaar Anne-Marie
|
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Januari 2012 om 21:22 |
|
Ik ben 50 en mijn zoon is 22 en mijn dochter 19
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
smimske
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 09:42 |
|
heb iig weer smakelijk zitten lachen om jullie verhalen!! Mijn dank daarvoor;) Ik ben zelf 41, mijn dochter wordt in april 16 en mijn zoon is in september 12 geworden... Ben vannacht in mijn slaap bevallen van nog een dochter, was de koning te rijk maar eerlijk gezegd nog rijker en blij'er toen ik wakker werd |
|
|
|
![]() |
|
willyg313
Duizendpoot
Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 10:06 |
|
He wat leuk Ik ben 62 Heb een dochter van 30jaar een dochter van 28 jaar en een zoon van 26 jaar Vandaag is mijn oudste kleinzoon jarig(van mijn zoon) hij is nu 2 jaar Mijn 2e dochter heeft een zoontje van 15 maanden en is in april uitgerekend van een 2 e zoontje mijn oudste dochter wil ook wel,maar maakt eerst de studie af Oppassen doe ik 3 dagen in de week groeten Willy |
|
|
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
|
|
![]() |
|
Yobsje
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 13:01 |
|
Willy gefeliciteerd met je kleinzoon, hij is even oud als mijn jongste dochter, zij is vandaag ook 2 geworden.
|
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
niania
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3634 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 15:51 |
|
hallo
kom ineens dit tegen en denk ik zal ook even iets vertellen. ik ben 42 getrouwd en heb drie kinderen. de oudste is vandaag 23 geworden deze is een dochter. de tweede is ook een dochter en is 20. en de derde is een jongen en die is 15 met vriendelijke groet nia |
|
![]() |
|
niania
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3634 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 15:52 |
|
de derde is uiteraart een zoon.
ik lees het terug en denk dat staat ook stom nia |
|
![]() |
|
Ennas
Hobbyguru
Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 Januari 2012 om 19:55 |
|
Ikzelf heb geen kinderen, het gezin waar ik doordeweeks `woon' heeft er 3 thuiswonend. Mijn `zusjes' zoals ze zich noemen zijn 7 en 5, mijn `broertje' is 4. En als ik naar de kinderen in de klas luister, ben ik daar ook een keer of 7 `mama'. Die kinderen zijn 4-6 jaar. |
|
![]() |
|
widdy
Hobbywonder
Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 Januari 2012 om 12:57 |
|
De leeftijden hier: Ik ben net 28, 1,5 jaar getrouwd met mijn man (42,5 - wel ja, we schelen wel wat) en onze dochter is 10 maand. Onze eerste meid zou nu 22 maand geweest zijn (levenloos geboren). |
|
|
Groetjes, Tineke
|
|
![]() |
|
breigek
Hobbywonder
Lid sinds: 20 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 538 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 Januari 2012 om 12:58 |
|
mijn zonen zijn 19 en 16. zelf ben ik 43. leuke bijkomstigheid: mijn man is geboren op 04-07-1968 om 07.00 uur, ik ben geboren op 04-07-1968 om 16.50 uur
.
|
|
|
|
|
![]() |
|
boek
Hobbyguru
Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 Januari 2012 om 20:04 |
|
vooruit mijn oudste dochter is33,mij 2e dochter 31 mij zoon is 29 en mijn jongste dochter is 26 mijn oudste kleinzoon 14, mijn oudste kleindochter 13 mijn jongste kleinzoon 3 en mijn kleindochter 1 en ikke zelf 54 heb een paar jaar terug een auto ongeluk gehad waarop mijn kleindochter op school vertelde dat haar beppe een ongeluk had gehad bij haar het krantart. waar het instond met mijn leeftijd riep een jongetje dat kan niet zij ja hoor nee zei de jongen weer mijn Heit is net zo oud als jouw Beppe dus dat kan niet |
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
</a>
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <1 2345> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |