Leeuw kruk van Anja Toonen |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 April 2017 om 16:38 |
![]() ![]() Ik heb mijn eerste kruk af. Gehaakt met haaknaald 5. Het beige is van Lammy Chenille. Het is erg zacht en prettig met haken. Het rood-bruin is Lammy Big Fun. Dat haakte wat stugger. Maar het eind resultaat mag er zijn vind ik zelf. Mijn man heeft geholpen met het schuimrubber met een lijmpistool te plakken. Daar hebben we een ouder tuinstoelkussen voor verknipt. |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heel mooi ,lijkt me erg in ,knap gedaan van hoofd tot staartje🦁
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Dat ziet er geweldig uit!
![]() |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Roar, hahaha. Nu je het zegt zie ik het, chenille glimt altijd zo mooi met zo'n vleug. Superkruk
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Geweldig krukje!
Ik kijk met verbazing naar de manen en de baard. Hoe-hebbie-dat-nou-gedaan? |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Ik ben verliefd !
![]() Hoeveel bolletjes chenille had je ervoor nodig ? |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Wat een ontzettend leuk krukje
![]() |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
geweeeeeeldig, die staart maakt het he le maal af !!!!!!!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
hij is prachtig!
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
hele schone. De manen zijn heel goed gedaan. En die chenille heeft inderdaad zo'n velours effect.
|
|
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
super mooi
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Ziet er prachtig uit met dat chenillegaren. Past er mooi bij.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
Krukje om te knuffelen , heel mooi gemaakt. En koude pootjes zal hij niet krijgen met die sokjes!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
schitterend geworden
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Heel leuk gemaakt |
|
![]() |
|
CorryO ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 29 Maart 2017 Locatie: Gelderland Status: Offline Points: 58 |
wat een schatje zeg
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Dames bedankt voor de leuke reacties en ik zal even de vragen beantwoorden.
Lao-tse ik moest eerst bij de snuit en manen het beige alleen in de achterste steek haken. De baard in alle voorste steken haken met Panda van scheepjes. De manen ook in de voorste steken . De eerste 4 rijen 20 losse 1 halve vasten in de volgende steek. Daarna alle toeren 15 losse en 1 halve vaste in de volgende steek. Ik heb 3 bollen Lammy Chenille gebruikt. Voor de manen viel het tegen. In het boek stond 3a4 bollen van 100m. Ik heb van Lammy Big Fun 6 bollen van 80m moeten gebruiken. Daarom heb ik wat gesmokkeld met de pluim van de staart. De sokjes en snuit zijn ook Lammy Big Fun. |
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Wauw...die is gaaf geworden...
En heerlijk zacht ondanks dat hij toch een gevaarlijk uiterlijk heeft... Super mooi gemaakt hoor... |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Die is mooi geworden .
Echt een pronkstuk en eer van je werk |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Dank voor je antwoord Geerlig.
Ik haak al heel lang, maar sinds ik op hobbydoos zit heb ik heel veel geleerd. o.a. het haken van de voorste of juist van de achterste lus. Dat het fraaie effecten heeft. Maar nu blijkt dat het ook erg handig is al je er andere kleur of steek op moet zetten. Ik wilde eigenlijk ook nog opmerken dat je de oortjes er zo netjes op hebt gekregen. Zo tussen die manen in. Ik heb altijd moeite om oortjes er goed naast elkaar en niet schots en scheef op te krijgen. Tussen die lussen is het extra lastig, denk ik. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |