Lekker trek |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
drop, drop, drop, drop, drop, drop, drop, drop... zoute drop, salmiakdrop, zwart-wit-snoepjes, drop, drop, drop, drop, drop.
ja, ik ben redelijk weg van DROP |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de kantoorreep iets verder weg opgeborgen - bijna op in 2 dagen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is een kantoorreep een gearchiveerde reep? Het doet me denken aan een scène met Dorus, die probeerde een patent op een muizenval te krijgen. De archivaris liep aldoor mompelend langs de kast: muizenissen, muizenvallen, en dan nam ie een slok uit een cognacfles, die daar verstopt was.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik vraag mij af???? ben jij soms gek op drop of lijkt dat maar zo? |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik?? Gek op drop??? Nee hoor, helemaal niet, hoe kom je d'rop :)
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Snoepen is er voor mij, sinds ik ziek ben niet meer bij, heel af en toe een volkoren biscuitje.
Maar een stukje kaas of worst vind ik lekker. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is best een verantwoord tussendoortje. Het hangt alleen vaak af van de mate waarin... Er zijn er die de hoeveelheid kaas waar ik 2 weken mijn boterhammen mee beleg, op een avondje opschrokken. Maar daar zie ik jou niet voor aan, hoor! Vegetarische knakworstjes van vetara met een likje mosterd... Heerlijk !!!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
En nog steeds geen zwartwit! Afkicken.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
gearchiveerd in een moeilijk te bereiken la. Veel beter zo
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteravond pindakaas koekjes gebakken en ik mocht net een halve per kopje koffie
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ocharm Machteld ,als er hier in België drops waren zou ik ze opsturen hoor die zwart wit 😂zo heb ik ook dikwijls zin in eten en dat is dan juist niet in de winkel grrrr 🙄hopelijk krijg je in het week end zwart wit ,suxes🙋
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Het afzien is wel heel goed voor mijn karakter.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was in het centrum en ik heb niet gezocht naar zwartwit. Wel heb ik een tweedehands winkel ontdekt, waar mensen een stelling kunnen huren om hun creaties te verkopen. Slimme formule. Ik zag haaksels, houtsnijwerk (graferen op verzoek) en kaarten. In de Asselsestraat, waar ik een Dopperfles kocht voor aan a.s. jarige. Ik heb voor een euro een bolletje 100% merinoswol gekocht, waarvan ik een armbandje ga haken om te dragen, als allergietest. Misschien nog een enkelbandje ook.
|
|
wat rozengeur. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat heet nou herprogrammering: je verlangen naar zwart-wit omzetten naar iets leuks. Is die wol toevallig ook nog zwart-wit gespikkeld?
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, mijn kleur is meestal blauw. Hoewel ik ook best ga voor rood, roze, paars. De andere kleuren zijn voor mij combinatiekleuren.
Maar een goed idee, toch, stellingen verhuren aan creabea's? Zoiets dergelijks is/was er ook in Ugchelen, maar dat is een soort Wassenaar, daar komen de gewone A'doorners niet. Ik alleen als het echt moet, visite of zo. |
|
wat rozengeur. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij hebben er ook twee in town maar de huur is zo hoog dat ik daar geen goed garen mee spin voor de KiKa maar ik loop, pardon, liep er wel geregeld naar binnen..zooooo leuk al die kastjes maar meestal duurder dan de kringloop want ja, die wekelijkse huur hè...
Oja en net bij de thee een Noir.Puur sjokoladestuk genuttigd, die met die olifant er op...heerlijkkkkk... |
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Oh lekker. Ik eet altijd pure chocola. Ik had nog net twee bekers ijskoffie. Maar ik heb er een mini citroenkoekje bij genomen.
|
|
wat rozengeur. |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is best een verantwoord tussendoortje. Het hangt alleen vaak af van de mate waarin... Er zijn er die de hoeveelheid kaas waar ik 2 weken mijn boterhammen mee beleg, op een avondje opschrokken. Maar daar zie ik jou niet voor aan, hoor! Nee, Kamilla ik mag maar een klein stukje, anders gaat het verkeerd en pakt mijn lijf dat niet goed op, sta op een dieeët daarvoor. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag even Jamin binnengelopen, het schap van de zoute zwartwit was nog steeds leeg. "De inkoopster is ziek", wat een mooie smoes. Ik had haast geantwoord: "De hond heeft mijn boodschappenlijst opgegeten".
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |