Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Lekker trek

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2017 om 19:55
drop, drop, drop, drop, drop, drop, drop, drop... zoute drop, salmiakdrop, zwart-wit-snoepjes, drop, drop, drop, drop, drop.

ja, ik ben redelijk weg van DROP
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2017 om 10:12
Ik heb de kantoorreep iets verder weg opgeborgen - bijna op in 2 dagen Embarrassed
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2017 om 11:46
Is een kantoorreep een gearchiveerde reep? Het doet me denken aan een scène met Dorus, die probeerde een patent op een muizenval te krijgen. De archivaris liep aldoor mompelend langs de kast: muizenissen, muizenvallen, en dan nam ie een slok uit een cognacfles, die daar verstopt was.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2017 om 16:11
Originally posted by C4th C4th wrote:

drop, drop, drop, drop, drop, drop, drop, drop... zoute drop, salmiakdrop, zwart-wit-snoepjes, drop, drop, drop, drop, drop.

ja, ik ben redelijk weg van DROP




ik vraag mij af????

ben jij soms gek op drop of lijkt dat maar zo?
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2017 om 20:14
Ik?? Gek op drop??? Nee hoor, helemaal niet, hoe kom je d'rop :)
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2017 om 22:00
Snoepen is er voor mij, sinds ik ziek ben niet meer bij, heel af en toe een volkoren biscuitje.
Maar een stukje kaas of worst vind ik lekker.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2017 om 23:45
Originally posted by creaans creaans wrote:

Maar een stukje kaas of worst vind ik lekker.

Dat is best een verantwoord tussendoortje. Het hangt alleen vaak af van de mate waarin... Er zijn er die de hoeveelheid kaas waar ik 2 weken mijn boterhammen mee beleg, op een avondje opschrokken. Maar daar zie ik jou niet voor aan, hoor! Wink   

Vegetarische knakworstjes van vetara met een likje mosterd... Thumbs Up Heerlijk !!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 09:37
En nog steeds geen zwartwit! Afkicken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 10:19
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Is een kantoorreep een gearchiveerde reep? Het doet me denken aan een scène met Dorus, die probeerde een patent op een muizenval te krijgen. De archivaris liep aldoor mompelend langs de kast: muizenissen, muizenvallen, en dan nam ie een slok uit een cognacfles, die daar verstopt was.
Een kantoorreep is een reep die zich ergens in mijn kantoortje bevindt. Hij lag onder reikafstand en het restant is dus nu
gearchiveerd in een moeilijk te bereiken la. Veel beter zo Confused
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 10:22
Gisteravond pindakaas koekjes gebakken en ik mocht net een halve per kopje koffie Big smile
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 10:56
Ocharm Machteld ,als er hier in België drops waren zou ik ze opsturen hoor die zwart wit 😂zo heb ik ook dikwijls zin in eten en dat is dan juist niet in de winkel grrrr 🙄hopelijk krijg je in het week end zwart wit ,suxes🙋
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2017 om 12:36
Het afzien is wel heel goed voor mijn karakter.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2017 om 10:43
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Het afzien is wel heel goed voor mijn karakter.
En ik ga afkicken, want de kantoorreep is tot nul gereduceerd en als ik nu geen nieuwe koop gaat het weer een tijdje ok.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2017 om 14:34
Ik was in het centrum en ik heb niet gezocht naar zwartwit. Wel heb ik een tweedehands winkel ontdekt, waar mensen een stelling kunnen huren om hun creaties te verkopen. Slimme formule. Ik zag haaksels, houtsnijwerk (graferen op verzoek) en kaarten. In de Asselsestraat, waar ik een Dopperfles kocht voor aan a.s. jarige. Ik heb voor een euro een bolletje 100% merinoswol gekocht, waarvan ik een armbandje ga haken om te dragen, als allergietest. Misschien nog een enkelbandje ook.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2017 om 14:40
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik was in het centrum en ik heb niet gezocht naar zwartwit.

Clap Dat heet nou herprogrammering: je verlangen naar zwart-wit omzetten naar iets leuks. Is die wol toevallig ook nog zwart-wit gespikkeld? 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2017 om 14:48
Nee, mijn kleur is meestal blauw. Hoewel ik ook best ga voor rood, roze, paars. De andere kleuren zijn voor mij combinatiekleuren.

Maar een goed idee, toch, stellingen verhuren aan creabea's? Zoiets dergelijks is/was er ook in Ugchelen, maar dat is een soort Wassenaar, daar komen de gewone A'doorners niet. Ik alleen als het echt moet, visite of zo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2017 om 14:58
Wij hebben er ook twee in town maar de huur is zo hoog dat ik daar geen goed garen mee spin voor de KiKa maar ik loop, pardon, liep er wel geregeld naar binnen..zooooo leuk al die kastjes maar meestal duurder dan de kringloop want ja, die wekelijkse huur hè...
Oja en net bij de thee een Noir.Puur sjokoladestuk genuttigd, die met die olifant er op...heerlijkkkkk...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2017 om 15:02
Oh lekker. Ik eet altijd pure chocola. Ik had nog net twee bekers ijskoffie. Maar ik heb er een mini citroenkoekje bij genomen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2017 om 23:50
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:


[QUOTE=creaans]Maar een stukje kaas of worst vind ik lekker.


Dat is best een verantwoord tussendoortje. Het hangt alleen vaak af van de mate waarin... Er zijn er die de hoeveelheid kaas waar ik 2 weken mijn boterhammen mee beleg, op een avondje opschrokken. Maar daar zie ik jou niet voor aan, hoor! Wink   


Nee, Kamilla ik mag maar een klein stukje, anders gaat het verkeerd en pakt mijn lijf dat niet goed op, sta op een dieeët daarvoor.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2017 om 17:36
Vandaag even Jamin binnengelopen, het schap van de zoute zwartwit was nog steeds leeg. "De inkoopster is ziek", wat een mooie smoes. Ik had haast geantwoord: "De hond heeft mijn boodschappenlijst opgegeten".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.345 seconden.
Lang Yarns