Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

lente vanuit mijn huiskamer

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2016 om 13:01
Mooi uitzicht Bloem. Wij wonen ook zo vrij aan het Oranjekanaal, staan geregeld 3 reeën aan de overkant te koekeloeren.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2016 om 13:05
Wees maar blij Bep want dan had je ze misschien niet kunnen ontwijken en dat was voor beide partijen niet leuk geweest .

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2016 om 15:37
Hier in de buurt zie je dat ook wel - ik zag ooit een ree in volle vaart tussen 2 rijen prikkeldraad heen springen - langgerekt, gracieus
adembenemend - effe gas los zodat ze over de weg naar de andere kant kon spurten. Even kijken of er meer aan kwamen, reeën zijn zelden alleen
en dan doorrijden met een big smile.

Dat is denk het eerste dat mijn man me leerde toen ik hier vaker kwam, reeën zijn zelden alleen - reken minstens op drie
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2016 om 16:10
Wat een prachtig uitzicht. Mooie dan hier, ik kijk uit op een straat. Maar, dan wel weer wat verderop een weiland. Het is altijd prachtig om te zien dat daar de koeien voor het eerst lopen, dan zijn ze zo vrolijk aan het springen.
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2016 om 16:30
Wat gezellig. Zie ze hier ook al overal dartelen. Vind het zulke leuke beestjes die lammetjes. Echt lente
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns