Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Lentebode

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Lentebode
    Posted: 23 Januari 2015 om 16:06
Ik ging vanmiddag boodschappen doen, sjaal drie keer om de nek, dikke handschoenen, brrr lopend, en toen zag ik bij een boom een paar rechtopstaande sprietjes staan. Eën ervan had al het begin van een gele crocus aan de top. In een winkel stond de radio aan, die morgen natte sneeuw voorspelde. Wie moet ik geloven?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 16:54
Brr hier tikt de thermometer -1.5 aan. Die crocus kan zich maar beter nog even verstoppen
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 17:10
Ik krijg de neiging wollen onderbroeken te gaan breien

Maar lekkerder dan al die regen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 17:15
De natuur .

Vorige week stonden hier de narcissen al in bloei . Kon mijn ogen niet geloven ben zelfs afgestapt en teruggelopen .
De volgende dag stond er een foto van in de krant .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 17:53
Mischien moeten we mutsjes voor lentebodes breien.

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 18:56
het was heerlijk winterweer. kou kun je je op kleden.
warmte niet.
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 19:15
die groene sprietjes stonden hier in de tuin voor kerst al. En ik was aan het denken dat is wel heel fijn eigenaardig gras/onkruid dat daar groeit. En nu staan er idd gele knopkes in, dus weet ik dat het krokussen zijn.

Het was wel koud maar ook zo de hele dag mistig en overtrokken hier.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 20:54
Bij ons was de 1e crocus boven, maar is gesneuveld door de kou. Oftewel 1 crocus maakt nog geen zomer
of haal ik nu iets door elkaar ?
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 21:15
erg koud inderdaad vandaag maar hier staan de narcissen ook al in de knop. paar dagen warmer weer en ze bloeien
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 21:18
Onze toverhazelaar bloeit volop. Ben toch maar wanten aan het breien voor mijn dochter.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 21:43
Het was hier vanmorgen heerlijk winters, strakke blauwe lucht, heerlijk zonnetje en totaal geen wind, de voorjaars vogeltjes fluitend om ons heen. Daar moeten we van genieten dus wij naar bos met de kleine man.......we komen uit bos en rijden in de auto naar huis zo de dikke mist in! En die is niet meer weg getrokken vandaag.
Maar wij hebben toch een paar uur kunnen genieten, wie pakt ons dat af??!!!
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 21:56
jaja,er zijn dappere dodo's die met dit ijskoude weer naar de kringloop fietsen en dan iets vinden waar 's avonds ''om gevraagd"" wordt..Jips, hier is je patroon :

uit: Groot handwerkboek uit Grootmoeders Jeugd
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 23:05
Geweldig, die broek.
Back to Top
Maria16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Maria16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2015 om 23:14
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

jaja,er zijn dappere dodo's die met dit ijskoude weer naar de kringloop fietsen en dan iets vinden waar 's avonds ''om gevraagd"" wordt..Jips, hier is je patroon :

uit: Groot handwerkboek uit Grootmoeders Jeugd

Owww wat erg,het lijkt mij een straf om zo'n ding te moeten dragen met dat gekriebel.

Hier was er aan het eind van de ochtend hele fijne stuifsneeuw en koud en nu is het op het balkon -2,maar het voelt veel kouder aan met die wind erbij.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 08:56
een uurtje geleden lag hier alles bedekt onder een laagje sneeuw. Nu is het al aan het smelten.
Back to Top
Maria16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Maria16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 10:33
Ja hier ook Bep.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 11:01
Bij ons is de wereld tijdelijk wit, de kindertjes buiten gillen van plezier, ik zag al een jongen een sneeuwbal maken als begin van een sneeuwpop. Ze moeten wel snel zijn, want het is maar rond het vriespunt. De lucht die je inademt is nu wel lekker fris en ik hoop dat alle virusjes en bacillen gesneuveld zijn.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns