Letter t zoek |
Reageer |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 September 2016 om 09:39 |
Letter t met los toetsenbord weer terug maar heb nu ook een tablet .
Is wel even zoeken |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dus de woordpuzzels zijn verleden tijd.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Moet nog wel opzoek naar toetsenbord ,maar is een goede rede om met tablet te oefenen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
denken dat je bijna 4 jaar bent mutti, dan gaat het als een fluitje van een cent. De kleindochter mocht van de week ook een spelletje doen op mijn tablet en ineens zei ze ik ga een foto nemen. Ik spring recht om te zien wat ze allemaal doet en voor ik het wist had ze een foto genomen en achter haar tekening gezet. Vraag me niet hoe ze het gedaan heeft want ik weet het begot niet, maar dat gaat dus allemaal. Als ik met mijn vinger ergens op klik, dan vertikt die het om dat te openen ofwel opent hij iets heel anders, ofwel is het verdwenen, ofwel verschijnen er langs de kanten ineens dingen. Ik wou dat ik mijn muis er kon aanhangen dan zou het simpeler zijn.
|
|
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Het is voor elkaar de letter T t y Y doet het met een toetsenbord van de kringloop voor 2 euro .
Hij werkt iets anders dan die van mijn laptop ,maar hij ligt er gewoon bovenop en het zal wel wennen .Mijn man wilde dat ik een nieuwe laptop kocht ,maar voorlopig werkt het . Ik blij |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
en de andere letters?
|
|
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Alles werkt .
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja.... die moeten nog gevonden worden? |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |