Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Letter t zoek

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Letter t zoek
    Posted: 22 September 2016 om 09:39
Letter t met los toetsenbord weer terug maar heb nu ook een tablet .
Is wel even zoeken
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 10:17
Dus de woordpuzzels zijn verleden tijd.
Smile
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 11:03
Moet nog wel opzoek naar toetsenbord ,maar is een goede rede om met tablet te oefenen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 13:58
denken dat je bijna 4 jaar bent mutti, dan gaat het als een fluitje van een cent. De kleindochter mocht van de week ook een spelletje doen op mijn tablet en ineens zei ze ik ga een foto nemen. Ik spring recht om te zien wat ze allemaal doet en voor ik het wist had ze een foto genomen en achter haar tekening gezet. Vraag me niet hoe ze het gedaan heeft want ik weet het begot niet, maar dat gaat dus allemaal. Als ik met mijn vinger ergens op klik, dan vertikt die het om dat te openen ofwel opent hij iets heel anders, ofwel is het verdwenen, ofwel verschijnen er langs de kanten ineens dingen. Ik wou dat ik mijn muis er kon aanhangen dan zou het simpeler zijn.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 15:14
Het is voor elkaar de letter T t y Y doet het met een toetsenbord van de kringloop voor 2 euro .

Hij werkt iets anders dan die van mijn laptop ,maar hij ligt er gewoon bovenop en het zal wel wennen .Mijn man wilde dat ik een nieuwe laptop kocht ,maar voorlopig werkt het . Ik blij
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 15:18
en de andere letters?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 15:32
Alles werkt .

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 15:32
Originally posted by bep bep wrote:

en de andere letters?

Tja.... die moeten nog gevonden worden? LOL
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns