Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Letterbak miniatuurtjes

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2012 om 16:36
ik denk dat het een gordijnroe is waar ze alles aan gaat hangen... Marileentje, zou jij niet eens een paar weken vakantie nemen van het forum, snotverdikkie...eerst moet ik m'n toetsenbord helemaal droogmaken omdat ik steeds zit te kwijlen van de heerlijke dingen die je bakt en nu valt er allemaal zaagsel in omdat ik me suf pieker wat dit voor een projekt is...geintje ...maar mens, wát maak je het ons moeilijk en lastig af en toe...grapjun...;-)))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 21:55
Marileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-heeeeeeeeeeeeeeen...wanneer wordt dit verschrikkelijke raadsel nou eens uit de doeken gedaan..ik kijk een paar keer per dag of de oplossing er al is maar nixnie hoor..alla, kommop !!!!!

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 07:03

LOLHahaha......Marlene.....en alle anderen.....ik zal  weer een tipje van de sluier oplichten LOL

LOL LOL

Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 07:17
Yes ik weet het....dit is een papegaaienzitstok LOL haha  het wordt een zithoek voor Harrie en Toon, wel wat krap !!!!!
Groetjes van Jolly

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 07:19
Hihi is wel een beetje krap ja LOL

Maaaaaaaaaaaaaaaar..........je hebt geen punten, want het antwoord is niet goed LOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 07:22
Nog een keer een gewei van hout ?????????????????
Groetjes van Jolly

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 07:25
Neeeeeee.....weer geen punten gescoord LOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 07:31
Cry dit ga ik dus nooit meer raden, en dan zo vroeg al 2 keer mis..LOL
Groetjes van Jolly

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 08:47
hi hi wat zal het zijn ???????????????????????????????????????????  IK  heb het al geraden maar zeg het lekker niet toch marileen LOLLOLLOLLOL
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 10:21
doortje alsjeblieeeeeeeeft stuur mij even een pm-metje ik wil het weten (stampvoetend) LOL
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 10:26
nee nee nee nee nee hi hi lekker puh ik geef zelfs geen hint LOLLOLLOL maaaaaaaaaaaaaaaar het wordt echt heel leuk Thumbs Up
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 11:01
Hahahahah.........goedzo Doortje........jaja Doortje en ik hebben een geheimpje LOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 11:05
Oh en ik dacht dat ik het wist..................zulke geheimen bestaan nietLOLLOL
Groetjes van Jolly

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 11:08
Hahahahahahahahahah LOL 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 11:15
Nou ja, ik maar op zoek naar figuren voor die bak en nog niets gevonden....LOLLOL
Groetjes van Jolly

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 11:36
LOLLOLLOLLOLLOL
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 21:51
het lijkt of die stok op een zadel of op een stoel ligt...dat is 1...maar wat je er mee gaat doen blijft me een raadsel, je gaat toch geen zadel maken met zo'n stok vol met miniatuurtjes Marileen, dat zit toch voor geen meter voor een motorrijder...??? ;-))) en het lijkt me een kunststof tak, geen echt hout...dat is 2....maar waarom die vleugelmoer of schroef daar nou aan zit...??? Hey Doortje, wil je mijn vriendinnetje worden ??? Die delen nl aaaaaaalles weet je....dus ook geheimen !!!! Grrrrrrr, dat wordt weer een nacht niet slapen en maar tobben wat het toch moet zijn, je wordt bedankt Marilleentje Cry

Marlene aka nldutchy
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 22:11
al wordt ik gemarteld, levend begraven of jullie bieden me geld aan dan........... vertel ik het nog niet Clown
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 22:15
Van mij zullen jullie ook niets horen Big smile'

Groetjes van Jolly

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 22:26
noujazeg, fijne vriendinnen zijn  jullie hoor ;-((((( vooruit dan maar, dan w8 ik wel af.......

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns