Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

letterbak

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: letterbak
    Posted: 18 April 2011 om 15:51
Ik heb op een rommelmarkt een letterbak gekocht, van donker hout, met hier en daar een kleine beschadiging.

Niet voor mezelf, ik ga er niet mee creatieven, dus wie hem wil mag hem komen halen.

Je kunt inspiratie opdoen op Creaties als je bij zoeken letterbak intoetst. Dan zie je wat voor leuks marjolein999 ermee heeft gedaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2011 om 16:40
Ik heb een originele grote letterbak in de gang hangen en daar staan mijn vingerhoedjes in die ik spaar. We nemen ze overal mee vandaan en dan zijn het alleen de vingerhoedjes waar het land of de plaats van bezoek op staat. De echte toeristische dus!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2011 om 17:04
Dat is leuk, mijn dochter spaarde vroeger die schildjes die je op een wandelstok kon bevestigen.

Jij hoeft hem dus niet?

wat rozengeur.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2011 om 17:40
Ik heb uit de schuur bij mijn ouders toen we laatst wat
aan
het opruimen waren ook een letterbakje gevonden in de
vorm
van een huisje. Ik weet nog wat daar vroeger in stond dus
ik kon hem niet meenemen naar de stort.
Ik denk dat ik mijn mooiste kralen erin ga leggen.
Mini gehaakte poppetjes past net niet denk ik

er is vast wel iemand die je letterbak wil hebben hoor
Magtelt. Je kan er ook een plaat op kopen Magtelt en er
zelf je oogjes of knoopjes en dat soort dingetjes in
bewaren
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2011 om 19:58
Helaas woon je een beetje ver uit de buurt en versturen wordt wel een heel kostbare aangelegenheid. Hoop dat er iemand in de buurt woont en er heel blij mee gaat worden!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 09:32
Dan ben ik toch wel benieuwd waarom je zo'n ding koopt als je er niks mee van plan bent..... Alleen voor ons hobbydoosjes? Ik hoef niet trouwens, maar ik vind het wel heel lief van je.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 10:45
Ik kon hem niet laten liggen voor € 1, hij stond ergens achteraan, bijna onzichtbaar. En dan ga ik niet lang staan nadenken, ik dacht dat ik er wel iets mee ging doen. Maar nu hij er een weekend staat, weet ik al dat ie naar zolder verdwijnt naar de op de lange baan geschoven projecten en daar staat ie dan niet alleen. Opsturen gaat € 6,75 kosten en dat is zonde, maar er komen vast wel hobbydoosjes naar de Veluwe en ik wil best wel op de bus hoppen om hem in de stad te overhandigen of een bakje koffie schenken aan een dorstige toerist.

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 11:09
Wie weet kom ik nog wel eens in de buurt. Kreeg gisteren een stapel 101 woonideeën en iemand had een letterbak wit geschilderd en de achterplaat voorzien van leuke behangetjes. Nu stonden er allemaal kleine frutseltjes in. Helemaal mijn ding...
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 11:32
Wij hebben al jaren zo'n ding in de gang hangen. Van iedere vakantie proberen we een lelijk souvenier (hoe lelijker hoe beter) mee ten nemen dat er in past
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 12:09
toch jammer dat ik niet in de buurt woon Magtelt .....
Anders haalde ik hem op
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 14:08
Ieke is je net vóór. Inderdaad je kunt hem schilderen en ik denk dat het rekje er even uit kan om een stofje of behangetje op de achterkant te plakken. Hij kan op twee manieren hangen.

wat rozengeur.
Back to Top
wikkie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wikkie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 14:34

Nou, je hebt me op een idee gebracht hoor! Geweldig leuk. Zoiets voor op een babykamer met typische babyplaatjes of met allemaal kleine fotootjes van familie.

Bedankt voor het delen

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 17:40
Het idee staat op Creaties, ik dacht van Mayolijn. Ik moest daaraan denken toen ik dat ding zag achter een secretaire die ik met kritisch oog wilde bekijken. Zij had iets moois voor een meisjeskamer gemaakt.

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 21:25
Mag ik vragen ,wat is dat eigenlijk een letterbak??
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 21:35
helaas woon ik ook niet in de beurt. Ik heb van mijn vader ooit een letterbak gehad welke nog in de drukkerij gebruikt is waar hij werkte. Mijn man bewaard er nu zijn kindersuprise ei frubbeltjes in. (je weet wel van de chocolade eieren met een speeltje) Hij hoopt al tijden dat hij ook die van mijn zussen kan krijgen zodat hij nog meer kan sparen
groetjes Karina
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2011 om 08:36
Ik ga de letterbak binnenkort bij Magtelt ophalen.
Denk dat ik 'm wit ga schilderen en dan plaatjes op de achtergrond. Als de bak diep genoeg is, komen er hele kleine gehaakte poppetjes in, anders heb ik genoeg frutsels die er wel in kunnen ;)

Magtelt, bedankt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2011 om 13:24
Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

Mag ik vragen ,wat is dat eigenlijk een letterbak??

Het ziet er uit als een ondiepe bak met allemaal vakjes. Je hangt hem aan de muur en zet er miniatuurdingetjes in. Vroeger stonden daar in de drukkerij letters in.

Zoek maar eens met het vergrootglas op letterbak, dan zie je er één bij Creaties.

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2011 om 14:09

Men is nooit te oud om iets te leren he

Groetjes

WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns