Letters haken |
Reageer ![]() |
Pagina <1 6789> |
Autheur | |
Ekaz ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@Marjolein en Petra Als er geen emailadres in jullie profiel staat kunnen we jullie geen patronen toesturen. De meeste zetten dit bij MSN neer en dan is het alleen te zien voor leden. Via een PM kunnen we geen bijlage meesturen.
|
|
![]() Je kunt niet falen, tenzij je opgeeft. ![]() |
|
![]() |
|
reumpke ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 66 |
heeys.
ik zou ook graag de letters in mijn mailbox willen hebben is iemand zo vriendelijk om me die te sturen. |
|
![]() http://reumpke.blogspot.com/ |
|
![]() |
|
petrak ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
Ik heb mijn email adres nu bij msn neergezet. Ik heb echter geen msn, dit is echt alleen mijn emailadres. Bij het profiel invullen moest ik ook een emailadres intypen en heb ik gekozen voor zichtbaar, maar dit kan dus blijkbaar niet. Sorry.
Bedankt in ieder geval voor het attenderen. |
|
Petra
|
|
![]() |
|
Ekaz ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 106 |
@ Romy en Petra. Ik heb jullie een mailtje gestuurd.
|
|
|
![]() |
|
petrak ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
Hartelijk Dank! Ik heb het ontvangen. Ik ga er snel aan beginnen, dan heeft dochterlief een herkenbare luizenzak op school na de vakantie.
|
|
Petra
|
|
![]() |
|
okidoki ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 241 |
Hallo, zou ik de letters ook mogen ontvangen. Als het mogelijk is de 2 versies, ook de opvulbare. Bedankt al
|
|
Groetjes en tot later
Ann |
|
![]() |
|
M@rjolein ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 09 Juli 2011 Status: Offline Points: 3 |
@Erika, Dank je wel voor je toelichting. Ik heb zojuist mijn mailadres toegevoegd. Wist nog niet zo goed hoe e.e.a. werkte. Mocht je in de gelegenheid zijn zou ik dan de patronen mogen ontvangen? Alvast hartelijk bedankt. Groetjes, Marjolein
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
ik weet niet of het dezelfde letters zijn maar op deze blog staan er ook blijmetdraadjes.nl
|
|
![]() |
|
![]() |
|
@Marjolein en Ann Heb jullie een mail gestuurd. Veel haakplezier.
|
|
|
![]() |
|
Li-aantje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Wat leuk een patroon van letters.
|
|
Groetjes Liane
|
|
![]() |
|
ingmarto ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 18 |
hai zou ik de letters ook mogen ontvangen
|
|
veel liefs ingrid
|
|
![]() |
|
ingmarto ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 18 |
hai een vraagje ik vind die vlag superr met de platte letters erop heeft iemand die patroon voor me alvast bedank
|
|
veel liefs ingrid
|
|
![]() |
|
ninahh8 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 29 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Ik ben net lid maar zou heel graag de patronen van letters en cijfers
ontvangen alvast dank ![]() |
|
![]() |
|
jolandav ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 2 |
is er ook iemand die de patronen van de vlaggetjes, letters en cijfers naar mij wil mailen? zijn er nog andere leuke patronen in omloop? Heb helemaal de smaak van het haken te pakken.
![]() |
|
![]() |
|
Anna_F ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Hoi allemaal, Zoals alle dames voor mij zou ik
ook heel graag de patronen van de letters willen ontvangen voor de geboorteslinger van mijn (bijna) zoon. Kan dat? Alvast enorm bedankt! Groetjes, Anna |
|
![]() |
|
aluppes ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 17 |
wat is die mooi geworden en wat een mooi idee voor een verjaardag van kinder mooier dan die kartonnen zou ik mischien dat patroon wel mogen hebben |
|
![]() |
|
aluppes ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 17 |
zou ik mischien ook wel het patroon mogen van de losse
platte letters en de vlaggenlijn leuk voor verjaardagen van de kids en voor op hun kamers alvast bedankt |
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Zou ik misschien de patronen van de cijfers mogen ontvangen? En de losse letters & vlaggenlijn? Bedankt!!! |
|
![]() |
|
tikoes bedankt voor de nederlandse vertaling van de vlaggen
heb nog een vraagje hoe heb je dat gedaan met de vlaggenlijn en zou ik mischien de patronen mogen van de letters alsvast bedankt |
|
![]() |
|
TaNichia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Hallo, ik ben een geboortekrans aan het maken en zou daar graag de naam van de baby op haken, zou ik het platte alfabet ook misschien mogen ontvangen?
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 6789> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |