Leuk overdekt uitje? |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Juli 2012 om 11:26 |
Even een vraag die totaal OT is:Weet er iemand een leuk overdekt uitje?
Wij willen a.s. donderdag iets leuks gaan doen, maar omdat de weersvoorspellingen niet echt gunstig zijn, zoek ik een ander alternatief. Iemand een idee?
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
in welk gedeelte van het land mag dat zijn?
En met welke doelgroep ga je (leeftijden)
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Als het maar niet in het hoge Noorden is, is het prima, want dat is erg ver vanuit zuid-Limburg.
We gaan gewoon met zijn tweetjes, 40-plussers dus :-)
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Dan is toverland geen optie ;-)
|
|
![]() |
|
wil je een actief gebeuren? Anders het omniversum (den haag), dat vind ik altijd gaaf.
Beeld en geluid in Hilversum Qua museum is in Amsterdam natuurlijk genoeg te doen.
|
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Sauna
Naar een stad en daarna lekker uiteten!
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Hihi toverland is inderdaad geen optie nee. Al is de achtbaan buiten wel heel gaaf!
Mijn vriend had het ook al over beeld en geluid in hilversum, ga ik eens nakijken. Bedankt voor de tips!
|
|
![]() |
|
Dank je wel Saskia. Sauna is niks voor mij helaas, naar een stad gaan is altijd leuk, doen we ook heel vaak, maar bij slecht weer vind ik dat ook niks.
En een uitje zonder uit eten is voor mij geen uitje ![]() Bedankt voor het meedenken!
|
|
![]() |
|
Als je toch in Hilversum bent, kun je in hilversum stad lekker eten!
Puur Smaeck, Lamme Goedtzak, beide heeeeerlijk! En als je van een wijntje houdt, ligt daar op dat plein ook nog een wijnbar.
|
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Tja ... van sauna moet je inderdaad wel houden ..
Met dat lekkere eten komt het dus zeker weten goed!
![]() Als me nog een echt 'doe' iets te binnen schiet, laat ik het weten .... |
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Is bij mij meer iets lichamelijks Saskia dat ik niet naar de sauna ga. Zal je de details besparen :-).
@Krisis: ik zal je tips om te eten zeker in mijn hoofd houden, dank je wel!
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Div musea Rotterdam .
Combineren met vaartocht Spido .
Besluit eten in de Euromast
In ieder geval een fijne dag
|
|
![]() |
|
Dank je wel Mutti!
|
|
![]() |
|
Nova ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Moet het in Nederland zijn? Geen idee hoelang het rijden is voor jullie, maar ik ben zelf gek op Centro (groot overdekt winkelcentrum, http://www.centro.de/) in Duitsland. Vlak in de buurt van Centro (loop afstand) zit ook Gasometer (http://www.gasometer.de/de_DE/index.php). Daar zijn regelmatig Exposities. Toen wij er waren, ging het over sterrenkunde.
In Centro is volgens mij meer dan genoeg eetgelegenheid.
|
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
![]() |
|
Ook een leuk idee, maar daar zijn we pas geweest, ook toen het slecht weer was.
Is van hieruit ook goed te doen, ruim een uur rijden of zo. En eten kun je er inderdaad ook genoeg ![]() Maar toch bedankt voor het meedenken!
|
|
![]() |
|
Essy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2010 Status: Offline Points: 475 |
Museum Corpus Experience in Leiden, je bent er geen hele dag zoet maar het is wel leerzaam.Alleen wel van te voren reserveren.
|
|
Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk |
|
![]() |
|
Die tip heb ik vandaag op facebook ook al gehad. Lijkt me wel leuk, maar is ook 2,5 uur rijden zoiets, dus daar moet ik eens over nadenken. Wel interessant volgens mij!
We kunnen ook met de trein natuurlijk, dan is het kaartje voor de trein al gratis met de spoordeelweken (vriend heeft abonnement voor heel Nederland en ik pak dan een gratis meereiskaartje), en er staat in het boekje ook nog het 2e kaartje gratis zie ik. Ga ik toch eens goed over denken.... Dank je wel! |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Ik ben benieuwd wat het gaat worden. ik wens jullie alvast veel plezier!!
En een uitgebreid verslag van jullie dag is daarna ook altijd welkom!!!
![]() |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Ballenbak Ikea!! Daarna dineren in het restaurant en een softijsje bij de uitgang toe
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heel veel pleizer met wat jullie gaan doen!
|
|
![]() |
|
Attentie! Wilt de wederhelft van Marlies haar komen ophalen in Smålland
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |