Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

leuk patroon gevonden maar het is engels

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leniejj View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leniejj Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: leuk patroon gevonden maar het is engels
    Posted: 03 Augustus 2012 om 10:03
Ik heb echt een super leuk gehaakt mutsje gevonden. Maar nu komt het ik moet het bestellen vanuit het buitenland en het is engels. En laat ik nou niet zo goed zijn in engels.

Maar dacht misschien aan de hand van een foto kan iemand mij misschien wel helpen?! Om hem toch te kunnen maken.

Groetjes Lenie
Lenie van der Hout
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 10:08
Ik zou je graag willen helpen maar wanneer ik op pinterest ga, krijg ik een hoop problemen met de pc aangaande virussen. Dus helaas, ik kan je niet helpen. Sorry
Veel succes verder
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Leniejj View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leniejj Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 10:10
Lenie van der Hout
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 10:14
Volgens mij is het gebreid. Eerst een band van boordsteek 2/2 en dan verder in rechte ribbels. Er zal wel gemeerderd zijn om het bareteffect te krijgen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 11:26
Ja, het is gebreid. Kun je breien, Lenie? Dat zou de eerste vraag moeten zijn :)

Het patroon is natuurlijk niet precies te zien aan de hand van de foto's, maar het begint inderdaad een rand in boordsteek. En dan afwisselend averecht aan de goede kant en recht, in horizontale banen, zie ik op de laatste foto op Ravelry. Ik denk dat er voor de averechte stukken gemeerderd wordt, want die lijken breder. Dat geeft dat geribbelde effect.

Het zou na te maken moeten zijn, maar het lijkt me een heel gepuzzel met het aantal steken.
Back to Top
Leniejj View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leniejj Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 22:45
Haha ik kan niet breien.. Maar mijn moeder wel! Ik ben handiger met me naaimachine!

Maar die zegt steeds zonder patroon kan ik niksSmile

En ik denk dat als je goed kijkt en probeert dat het misschien toch lukt! Bedankt voor jullie reactie's!
Inmiddels heb ik me knippie binnen en daar stond toevallig een heel leuk brei patroon in van een mutsje en sjaal.

Maar ik heb helemaal verliefd op al die leuke mutsen die heidi may op ravelry heeft geplaatst.
Lenie van der Hout
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 22:51
http://whipup.net/2010/02/16/hat-pattern-cordova-by-jen-lacroix/
hier heb je een muts die erop lijkt met een gratis patroon....
veel plezier ermee
Zie nu net dat juist het engels het probleem is.....sorry.Embarrassed

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns