Leuke dag.... |
Reageer
|
| Autheur | |
haakAB
Hobbywonder
Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Leuke dag....Posted: 26 Oktober 2012 om 21:30 |
|
....gehad vandaag op de Handwerkbeurs. Het leek wel iets kleiner dan vorig jaar, maar er waren weer hele leuke dingen bij. Gelukkig was ik zo slim om mijn pin-pas thuis te laten en een beperkt bedrag contant mee te nemen. Hoewel het mijn belangrijkste taak was om zichtbaar rond te lopen als EHBO'er, heb ik toch nog wat leuke dingen op de kop weten te tikken:
100 sneeuwvlokken om te haken, een leuk boekje 4 bolletjes katoen nld 2 in roze, grijs, wit en bruin om deze sneeuwvlokken te kunnen maken een grijs glinsterbolletje garen een ecru glinsterbolletje garen Nieuwe Phildar breiboek voor kinderen Heel veel vulmateriaal veiligheidsoogjes bolletje beige katoen (en nog geld overgehouden Uiteindelijk in de middag mijn schoonzus getroffen en terwijl we samen stonden te kwijlen bij "Het Gaerenhuys" kwamen we Janny1 tegen. Leuk om je een keer gezien te hebben!
|
|
![]() |
|
Catherine13
Duizendpoot
Lid sinds: 29 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 113 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Oktober 2012 om 22:55 |
|
Hahaha, integendeel tot mijn schoonzus haakAB was mijn portemonnee, op een paar muntjes na, gewoon leeg en mijn rugzak vol met de leukste handwerkspullen.
Schonezus, het was erg gezellig om met je over de beurs rond te lopen en Janny, de ontmoeting was kort, krachtig en heel vrolijk. Groetjes, Catherine. |
|
![]() |
|
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 Oktober 2012 om 06:41 |
|
Oh kan me voorstellen dat de portemonnee snel leeg was.
:) het is zo onweerstaanbaar |
|
![]() |
|
bandicot
Duizendpoot
Lid sinds: 27 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 331 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 Oktober 2012 om 08:06 |
|
Ik ga vandaag, heb ook een "budget" in mijn portemonnee. Ben zo benieuwd hoe het is!
Hebben jullie ook nog workshops gedaan? |
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 Oktober 2012 om 09:23 |
|
Leuk meiden, daar kunnen jullie lekker lang op teren: op de herinneringen en op je aankopen als je eermee aan het handwerken bent!
|
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Catherine13
Duizendpoot
Lid sinds: 29 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 113 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 Oktober 2012 om 11:19 |
|
Bandicot,nee, ik heb geen workshops gedaan, absoluut geen tijd voor gehad. Jips, deze dag hoort bij de kostelijke herinneringen. Daar moet je zuinig op zijn, nietwaar? Groetjes, Catherine. |
|
![]() |
|
haakAB
Hobbywonder
Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 Oktober 2012 om 16:05 |
|
Voor mij ook geen workshops, dat is niet mogelijk tijdens een EHBO-dienst. Maar al die kleurtjes, popjes, dingetjes, wol, stof etc maakten wel dat ik met een goed humeur thuis kwam
|
|
![]() |
|
bandicot
Duizendpoot
Lid sinds: 27 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 331 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 Oktober 2012 om 18:03 |
|
Het was gezellig, lekker gesnuffeld, bakje soep (duur, maar wel lekker). Ben eigenlijk alleen met Catania katoen (6 voor 10 euro!!!) thuisgekomen; 18 bollen gekocht. Ben nu voor de komende jaren klaar (voor m'n verjaardag had ik ook al zoveel gekregen). Verder vond ik eigenlijk dat er niet veel hele nieuwe technieken e.d. waren. Maar al die kramen met leuke dingen, helemaal super.
Verder veel quilten, sieraden maken en wol vilten. Wel heel erg gezellig, allemaal van die vrouwen met de blik op oneindig. |
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 Oktober 2012 om 11:20 |
ohhh dat is waanzinnig zo'n aanbieding, je hebt je netjes ingehouden vind ik haha
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |