Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Leuke labels

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Leuke labels
    Posted: 31 Oktober 2018 om 15:28
Toevallig kwam ik zojuist op deze site terecht, nog nooit eerder iets van gehoord of gezien, maar ik zag dat ze ontzettend leuke labels verkopen. O.a. Big labels met opdrukken van bijv. rendieren (leuk voor aan een zelfgebreide Noorse trui bijvoorbeeld), afdrukken van hondenpoten, quotes, en ga zo maar door. Ik vind ze echt leuk, misschien heeft iemand van jullie er ook nog iets aan.

Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2018 om 15:53
Die zijn echt leuk...
Heb bij labels alleen altijd zoiets van wil ze zelf maken ...
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2018 om 16:09
heel leuk .Dankjewel
oant Sjen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2018 om 16:12
Heel leuk en creatief zo'n zelfgemaakt label! Bedankt voor de link.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2018 om 17:31
Ik heb nog een doosje vol labels van Action en Kruidvat om op mijn breisels en haaksels te naaien, ook een paar leren. Met Handmade of Made with Love. Als die op zijn zal ik nog eens naar die site gaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2018 om 18:03
mooi die leren labels 
alleen vraag ik me af of het ook mooi blijft in de was als je het aan kleding 
maakt ?
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2018 om 09:38
Niania, ik neem aan dat dit toch wel getest is, maar zelf weet ik het niet eerlijk gezegd. Ik heb wel een suède labeltje op een trui zitten en dat gaat goed (die trui was ik op 30 graden), maar misschien zit daar ook nog wel verschil in. Benieuwd of iemand anders hier ervaring heeft met het wassen van werkstukken met leren labeltjes eraan.

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2018 om 10:23
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar mijn moeder naaide altijd suede elleboogstukken op truien van mijn vader. Die werden regelmatig gewassen en heb er nooit klachten over gehoord. Wolwasprogramma met een wolwasmiddel zal het leer waarschijnlijk niet zo erg aantasten. Als het een glad stukje leer is, zou je na het wassen het ietsje (!) kunnen invetten waardoor het leer minder uitdroogt.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2018 om 10:44
Ja, Kamilla, nu je het zegt: ik heb vroeger inderdaad ook wel suède elleboogstukken op mijn truien gehad, alleen … toen hoefde ik mezelf niet om de was te bekommeren, haha, dus geen idee of mijn moeder die speciaal behandelde. Maar de tip om het gladde stukje leer iets in te vetten, klinkt wel goed. Het gaat bij deze labeltjes natuurlijk ook maar om een heel klein stukje, dus ik heb het idee (zeker nu met die elleboogstukken in mijn achterhoofd) dat het toch eigenlijk geen probleem hoeft te zijn.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2018 om 09:11
Zo lang je ze maar niet in je nek naait, zal het wel gaan. Ik knip de moderne etiketjes toch al uit kleren, want die zijn zo hard.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns