leuke reacties |
Reageer
|
Pagina 12> |
| Autheur | |
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: leuke reactiesPosted: 11 April 2012 om 19:09 |
|
ik wil jullie allemaal bedanken voor de positieve en leuke en lieve reacties voor mijn creaties
ik waardeer ze heel erg
ik heb mijn twee kleerhangertjes af
die zijn een kraamkado voor een net bevallen vriendin
ik kreeg weer van die lauwe reacties uit mijn omgeving en dat vind ik zo jammer
hier krijg ik de waardering die ik graag krijg
ik weeet het smaken verschillen.... maar toch
ik ga dan zo twijfelen of het wel mooi en leuk is wat ik maak
ook mijn dekens trouwens.. of ze vinden het niks of ik mag er één maken en dan mag het niks kosten
alsof ik het garen uit de tuin pluk
en als ik dan iets hier plaats bij creaties en de reacties lees ..... heel leuk!!
|
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Saskia_
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 April 2012 om 19:18 |
|
Jammer zeg dat de mensen om je heen niet erg enthousiast zijn. En dit:
vind ik helemaal waardeloos ... . (beetje fel ben ik, maar ik herken er wel wat van). Ik gun je meer enthousiaste mensen om je heen die je werk waarderen en als ze iets willen hebben er voor betalen! En er gewoon ook nog een taartjevoor je bij doen ... Gelukkig is het enthousiasme hier al aanwezig!!! Een leuke reactie doet altijd goed!
![]() |
|
![]() |
|
Saskia_
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 April 2012 om 19:35 |
|
naar die kleerhangertjes ben ik trouwens ook benieuwd!
|
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 April 2012 om 19:35 |
|
Pfff wat een sufferds! Eerst afkraken of lauw reageren maar toch goed genoeg om het voor nop te willen hebben? Wat een armoe bij die mensen. Nah Chrisje ik vind je werk super leuk en laat die zeurpieten maar fijn hersenloos tv kijken
|
|
![]() |
|
Dopey
Duizendpoot
Lid sinds: 03 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 110 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 April 2012 om 20:28 |
|
Ik vind ook dat je mooie, leuke dingen maakt!Veel mensen kunnen iets zelfgemaakts niet goed op waarde schatten volgens mij. De uren die jij er in hebt zitten, ze hebben geen idee! En wat wol kost, dat zal allemaal wel meevallen. Per bol ok, maar hoeveel gaan er wel niet in zitten in een deken?!
Ik geef zelfgemaakte spullen dan ook eigenlijk alleen aan iemand die het waardeert.
|
|
![]() |
|
ChantaltJH
Duizendpoot
Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 08:11 |
|
hoi
ik ken dat ik maak ook nog weleens wat voor anderen zo ook het kleintje van mijn schoonzus....... helaas is de reactie dan zooooooo flauwtjes dat ik er nu dus ook mee gestopt ben ik maak veel voor mijzelf/kind en als ik iets gemaakt heb en mijn moeder of vriendin vind het echt heel mooi mogen ze het hebben maar ik ga niet meer speciaal voor iemand zitten haken......... mijn tijd en energie gaan erin zitten en als je dan geen waardering krijgt of alleen van oh leuk bedankt nou dan baal ik zo ontzettend!!! Op het ogenblik heb ik een zwangere vriendin en die waardeerd het allemaal wel dus daar maak ik dan wel een hele serie leuke dingen voor maar dat weet zij dan weer niet!!!! Kraamkadootje!!!
|
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
|
Daymoon
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 08:44 |
|
Ik herken het wel een beetje. Maar gelukkig zijn er mensen die het wel echt leuk vinden. Zo kreeg ik van de moeder van mijn vriendin een gebreid pakje. Veel tijd en moeite inzitten dus ik vind het geweldig dat ze dat alleen al doet! Maarja, er zijn ook zo veel anderen die dat niet waarderen helaas. En ook al is het niet je smaak of kleur, tis de moeite die iemand voor je neemt!
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 08:57 |
|
heel herkenbaar. De mensen die absoluut niet creatief zijn denken dat je 'het wel even doet' . Ze denken ook dat ze je er een plezier mee doen om het te vragen alsof je van de straat gehouden moet worden. Ook is het vaak onkunde, zelf niet kunnen haken of breien (of geen zin hebben) maar wel graag er iets van willen hebben....
Ik merk het ook bij mijn beelden van keramiek. Dat daar heel veel tijd en geld in gaat zitten hebben ze niet in de gaten. Ik ben nu zover dat iedereen vooral mag kijken, negatief commentaar glijd langs me af. Als ze het beter kunnen, vooral doen!! Zie ik graag, leer ik ook nog van Chris gewoon doorgaan met wat je doet, dat doe je namelijk heel goed en geniet ervan. Daar gaat het om!!!
|
|
![]() |
|
Karina
Hobbywonder
Lid sinds: 28 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 425 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 09:35 |
|
hoi
ik herken het ook. Ben heel onzeker over mijn haakwerk (vooral kleuren combinaties uitzoeken) en als het dan niet wordt gewaardeerd baal ik enorm. Gelukkig heb ik 2 lieve meiden die alles wat ik maak leuk vinden. Al zeur ik vaak aan hun hoofd of de kleuren leuk zijn (hihi)
|
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 09:40 |
|
Ik heb het soms, maar vaker zijn de mensen enthousiast. Vooral als ze zeggen: : Je weet wanneer ik jarig ben, hè?" Heb nu een glazen pot met engels drop (gehaakt natuurlijk) klaarstaan voor mijn schoonzusje.
En.......mijn man vindt het allemaal kostelijk en fotografeert alles. Soms behang, soms lief!!
|
|
![]() |
|
Mayabees
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 10:08 |
|
Chris de mensen die lauw zijn, dat zijn vaak mensen die niet creatief zijn. Mensen willen tegenwoordig alles maar gratis en voor weinig hebben. Ze realiseren zich vaak niet hoeveel tijd er in zelfgemaakte dingen zit.
Trek het je niet teveel aan hoor!!
Ik heb dat meestal met schilderen. Mensen die geen waarde kennen voor kunst, kunnen het ook niet waarderen. Of ze zijn gewoon jaloers dat zij niet talent bezitten
Laat je creaties dus maar mooi op het forum door ons bewonderen.
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 10:53 |
|
Zo herkenbaar allemaal. Het gaat meestal om mensen die niet handvaardig zijn, of om snobs die alleen merkartikelen mooi vinden. Gemaakte kadootjes geef ik alleen nog maar aan mensen waarvan ik weet dat ze het waarderen. Veel handwerkplezier allemaal, Lida.
|
|
![]() |
|
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 11:33 |
|
kijk en dit is nu de voornaamste reden dat ik bij dit forum zit
en dat ik er zoooo blij mee ben
allemaal bedankt voor de lieve reacties!!
|
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 11:37 |
|
Ik voel met je mee, ik maak ook alleen maar voor mensen iets als ze het waarderen.
ze proberen het wel en als ik zeg zorg maar voor wol of katoen dan hoor je ze niet meer
|
|
|
|
![]() |
|
zazia
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 11:49 |
|
Ik maak vooral dingen voor mijn neefje en nichtjes. Daarvan weet ik ook zeker dat ze enthousiast reageren, zeker als ze zelf een heel klein beetje zeggenschap hebben gehad. Mijn zussen reageren ook meestal wel enthousiast, maar af en toe zijn ze wel een beetje kritisch.
Morgen ga ik mijn tractor afgeven bij mijn vriendin, ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar haar reactie
|
|
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 12:29 |
|
Dat is heel spijtig ik krijg hier wel leuke reactie's van de mensen maar die beseffen dat wol geld kost en dat niets voor niets is .Jij maakt hele mooi dingen doe zo verder
|
|
![]() |
|
Elgurumi
Duizendpoot
Lid sinds: 21 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 217 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 12:49 |
|
Foorall doorwgaan!
Haak alleen voor mensen die het echt waarderen,en anders hou je het toch lekker zelf! |
|
|
Oost West, thuis in je eigen nest!
|
|
![]() |
|
winter61beer
Hobbyguru
Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 12:59 |
|
lieve drempt,laat je niet kisten meis,vaak is het jalouzie en afgunst,ga verder met wat je aan het maken ben,wij vinden het allemaal mooi en je moet iemand gewoon in zijn waarde laten,dus chris zet hem op,
|
|
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 13:12 |
|
.
ze proberen het wel en als ik zeg zorg maar voor wol of katoen dan hoor je ze niet meer hahahahahaha, KLOPT!!!!
|
|
![]() |
|
Lenie25
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 April 2012 om 15:20 |
|
Lekker doorgaan je maakt zulke mooie dingen en je hebt er plezier in dat is het belangrijkste.
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina 12> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |