|
Reageer
|
Pagina <123> |
| Autheur | |
miep
Hobbyguru
Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 05 Februari 2010 om 18:16 |
|
Heerlijk dat je je plek hebt gevonden. Lekker genieten maar!
|
|
![]() |
|
naatje
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
Posted: 05 Februari 2010 om 18:48 |
|
Gefeliciteerd bLeentje met jullie nieuwe huis.Klinkt
helemaal geweldig,dapper hoor zo'n beslissing. Ik ben tevree met mijn huisje en mijn leefomgeving. Zou hier niet wegwillen.Maar als het je niet bevalt vind ik het dapper dat je zo'n stap neemt. Succes verder. |
|
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Posted: 05 Februari 2010 om 19:44 |
|
Ik ben best tevreden in Apeldoorn, maar vandaag in Kleef zag ik wat er in Duitsland allemaal te koop is, heerlijke dingen, die hier niet te krijgen zijn!
Veel geluk op jullie nieuwe stek! |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Posted: 05 Februari 2010 om 20:05 |
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Posted: 05 Februari 2010 om 23:14 |
|
Heel veel geluk in jullie nieuwe Heimat. Je bent de enige niet die zich daar helemaal in zijn sas voelt. Ik hoop voor je dat alles wat betreft de temperatuur (zowel binnen als buiten
) snel op orde is.Veel geluk |
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Posted: 06 Februari 2010 om 00:00 |
|
Hoi L33ntje.
Ik wens je heel veel succes en geluk op jullie nieuwe plek. groeten Creaans |
|
![]() |
|
L33ntje
Hobbyguru
Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
Posted: 06 Februari 2010 om 19:25 |
|
Ja, mijn website, dat is even een probleempje. Ik zat natuurlijk bij Ziggo, en die is rond de 20e uit de lucht gegaan en ik heb gewoon nog helemaal geen tijd (gehad, en nu ook nog niet) om een nieuw domein (met natuurlijk een nieuwe URL) te zoeken, en heb besloten daar even mee te wachten tot ik ook tijd heb voor de complete revisie. Zal dit voorjaar ergens wel zijn.
Foto's zijn er wel - al zijn dat foto's van de tweede bezichtiging, dus nog met de zooi van de oude eigenaar er in. Nieuwe moet ik nog maken als we ietsiepietsie meer op orde zijn. De foto's staan HIER. Op dit moment zijn we de nieuwe buffetkast aan het in elkaar schroeven (ik heb met het vorige huis mee 6 meter Lundia wandhoog wandmeubel, een keuken met 24 kastjes en een slaapkamerameublement met 5 meter kast verkocht, dus ik begin hier zo zoetjesaan kastruimte tekort te komen ;-) . Ook waren we de teeveeplanken aan het ophangen zodat die enorme stapels dvd's en video's van de vloer af kunnen en aan de muur, en we ruimte krijgen voor het tweede bankstel in de teeveekamer en we weer wat teevee kunnen kijken (al is het voorlopig nog video kijken, want we hebben eerlijk gezegd erg weinig haast met het aanschaffen van een schotel ; de kinderen knappen ZO op van géén televisie kijken, dat we het bijna zonde vinden hem weer echt aan te sluiten. ![]() |
|
![]() |
|
odette
Hobbyguru
Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
Posted: 06 Februari 2010 om 20:03 |
|
Zo te horen hebben jullie je draai al snel gevonden. Als ik de foto zo bekijk.....mooie woning. Kan me goed voorstellen dat jullie erg in je sas zijn. Heel veel woonplezier op jullie nieuwe stek!!! |
|
![]() |
|
lucske
Hobbyguru
Posted: 06 Februari 2010 om 20:07 |
|
Hoi, nog heel wat werk zo te zien, maar wel een mooi huisje en tuintje. Veel plezier in jullie nieuwe woning en hou ons op de hoogte. groetjes, Luc |
|
![]() |
|
klamadi
Hobbywonder
Lid sinds: 27 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 709 |
Posted: 06 Februari 2010 om 22:15 |
|
ik wensje heel veel geluk ,en het huis ziet er erg mooi uit,mijn dochter woond in Wielen hier bij Hardenberg over de grens zij werkt in Nederland en woond nu al 14 jaar in Duitsland veel ruimte voor de kinderen zij heeft een boerderij en hebben het na eigen smaak verboud e de kinderen zitten in Duitsland op school ik hoop dat je het met je gezin net zo naar je hebt als mijn dochter met haar gezin groetjes Klazien |
|
|
groetjes
KLAZIEN |
|
![]() |
|
Jol@nd@
Duizendpoot
Posted: 06 Februari 2010 om 22:35 |
|
Heel veel plezier in julie nieuwe woning
|
|
|
http://www.frubelen.blogspot.com
|
|
![]() |
|
mimisa
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Posted: 07 Februari 2010 om 08:15 |
|
Wat fijn dat het jullie zo goed bevalt in jullie nieuwe woning.
Goh wat leuk dat jullie ook in Enschede hebben gewoond. In welke wijk? Wij wonen ook in Enschede. Veel plezier in de nieuwe woning. |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
L33ntje
Hobbyguru
Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
Posted: 07 Februari 2010 om 09:09 |
|
Hoi Mimisa,
Ik woonde in Enschede op zuid, om precies te zijn de Hanenberglanden. Voor een beetje Enschedeer zegt dat wellicht genoeg - al is het een zeer grote straart met betere en mindere stukken, en zaten wij nog bij lange na niet op het slechtste. |
|
![]() |
|
winter61beer
Hobbyguru
Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Posted: 07 Februari 2010 om 09:25 |
|
HOI L33NTJE,IK HEB VOL BEWONDERING NAAR JE NIEUWE HUIS GEKEKEN.IK VOND HET EEN MOOI GROOT HUIS EN TUIN.VERDER WENS IK JE DAAR VEEL GELUK TOE,
|
|
|
|
![]() |
|
thelo
Duizendpoot
Lid sinds: 17 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 224 |
Posted: 07 Februari 2010 om 16:33 |
|
|
|
groetjes thea
|
|
![]() |
|
Barones
Duizendpoot
Lid sinds: 28 Januari 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 342 |
Posted: 08 Februari 2010 om 14:57 |
|
Hallo Leentje, ik heb je verhaal met aandacht gelezen. Wij houden ook zo van de Duitse metaliteit. Mijn man en ik gaan zeker twee keer per jaar naar Duitsland om te shoppen. Het personeel in de winkels zijn zo aardig en voorkomend. Heerlijk gewoon. Nou heel veel gezondheid en geluk in jullie nieuwe leven.
|
|
|
x_3bc1bd1f
|
|
![]() |
|
Antonia
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1551 |
Posted: 09 Februari 2010 om 10:28 |
|
Hoi Leentje Proficiat met jullie paleisje, Zelf ben ik 10x verhuisd gedurende mijn getrouwd leven, ( van 30 jaar ) en we hebben steeds met veel plezier ons nieuwe huis opgeknapt. Ons laatste huis in N.Z. was ook een vrijstaande bungalo, dus ik begrijp helemaal hoe jij je nu moet voelen. Geniet er samen met je gezin van TONY |
|
|
TONY
|
|
![]() |
|
dollydotteke
Hobbyguru
Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
Posted: 09 Februari 2010 om 18:55 |
|
wat tof voor jou leentje dat je nu je plekje hebt gevonden waar je je goed voelt maar mag ik je toch vragen om niet alle mensen over dezelfde lijn te trekken? niet elke belg of wallonier heeft geen besef van organiseren .... ik neem dit misschien iets te persoonlijk maar zoals ik lees komt door je ervaring met nederland en belgie dat je precies een klein beetje neerkijkt naar ons...iedereen is anders en iedereen is speciaal op zijn eigen manier ... alvast veel succes met je nieuwe huis , het is een prachtig huis |
|
![]() |
|
Meia
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 12 Februari 2010 om 01:55 |
|
Wat een stap zeg maar weloverwogen en een hele goede denk ik. Mooi huis en lekker groot. alig lijt me dat! Nogmaals, heel veel plezier daar! |
|
|
All you need is love.
|
|
![]() |
|
breinaald
Hobbyguru
Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
Posted: 12 Februari 2010 om 08:12 |
|
veel geluk in jullie nieuwe huisje
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <123> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |