Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenLidl

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 02 September 2010 om 22:47
Originally posted by Crea-Mo Crea-Mo wrote:

Ik heb ook haaknaalden meegenomen. Mijn haaknaald nr. 2 was aan vervanging toe, die brak namelijk bijna doormidden . Ken blijkbaar mijn eigen krachten niet .

Maar de naald nr. 2 die ik had komt overeen met naald 1,5 van Lidl. Hebben jullie dat ook gemerkt of lag dat aan mijn oude naald?

Ik had ook al dat gevoel dat er met de dikte iets niet klopte. Maar ze haken wel heel fijn
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 September 2010 om 10:16
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Originally posted by Crea-Mo Crea-Mo wrote:

Ik heb ook haaknaalden meegenomen. Mijn haaknaald nr. 2 was aan vervanging toe, die brak namelijk bijna doormidden . Ken blijkbaar mijn eigen krachten niet .

Maar de naald nr. 2 die ik had komt overeen met naald 1,5 van Lidl. Hebben jullie dat ook gemerkt of lag dat aan mijn oude naald?

JA!!!! Het haakt best lekker deze naalden maar ik was met een werkje bezig met naald 3 en kon dus een heel stuk uithalen omdat je echt verschil zag. Ben nu bezig met 2.5. Ben wel benieuwd hoelang ze meegaan.. Vindt het plastichandvat niet echt sterk overkomen  

Ik dacht al dat er verschil was. Wel balen dat je je werk weer moest uithalen.
Ik moet wel wennen aan het plastic handvat, het haakt toch wel anders. We zullen zien.......
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 04 September 2010 om 16:42
Ik heb nog van die bolletjes-wol liggen. Ik vond het erg lastig breien, en dacht bij mezelf dat het haken helemaal niet zou lukken. Maar misschien probeer ik het toch nog eens, het zal wel een heel apart effect geven. Maar volgens mij moeten dan wel de gladde stukjes tussen de bolletjes lang genoeg zijn voor een steek.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 September 2010 om 17:05
Lastig breien Carla??? Misschien dat je het anders breid dan ik maar ik vond het super en heel snel breien.
Ik heb een tas gebreid ervan, naalden 4 en 2 steken tussen elk bolletje, en 2 sjaals, naalden 8. Ik had alles binnen 3 dagen af 
Als je vragen heb hoe ik gebreid heb hoor ik het wel, misschien kan ik je helpen.
Back to Top
Lintequess View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 04 September 2010 om 17:55
Net bij de Lidl geweest voor de wekelijkse boodschappen en ik heb nog 4 bolletjes gemeleerd wol kunnen kopen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns