Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Lievelings...

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 01:02

ik vind dat Midsommer Murders hier bij vele een veelbekeken feulleton is . Het enige spijtige vind ik dat er nu een andere Barnaby aan te pas komt ...... neef van ...... de enige echte Barnaby (John Nettles)

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 09:54
Ja daar moeten we aan gaan wennen. John Nettles wil weer op het toneel staan. Frost is ook al met pensioen.

Wij kijken vaak naar Canvas, die hebben erg veel detectives. Vroeger keken we ook naar Aspe en Witse, maar Witse gedroeg zich zo onbeschoft tegen zijn vriendin Annemie, dat we op hem afgeknapt zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 09:55
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Originally posted by carlaevelien carlaevelien wrote:

Lievelingsfilm: The Dark Crystal

Dier is ook zoooooo geweldig! Heb jij enig idee of die op DVD te verkrijgen is?

Bij Wehkamp voor € 7,19
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 10:04

Corrie 63 jaar , getrouwd met Piet, 2 zoons, Roald en Lars.

Hou van allemaal en met Piet dans ik heel erg graag.

Muziek- Josh Groban, Il Divo , stef Bos, Marco Borsato ook Frans Bauwer de 3 j,s en Nick en Simon en nog heel veel meer.

Kijk weinig t.v maar vind een drama soms wel leuk.

Eten vooral zelfgemaakte erwtensoep en eten uit mijn piepkleine tuintje _zelfgezaaid_

Handwerken ( deze maand niets) de naaimachiene en planten zijn mijn grote liefhebberijen.

Niet te vergeten fotograferen.

BRAMEN PLUKKEN en ja ik heb te veel wat ik leuk vind, doe ook nog een beetje vrijwilligerswerk

En dan heb ik mijn blog gemaakt door de vriendin van Lars, Kendra uit Amerika en Lars, Roald heeft mij erg geholpen met de camera die ik van Lars kreeg.

http://corrigami.nl/blog/

Ik zou het leuk vinden als jullie eens een kijkje gaan nemen

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 12:58
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Bij Wehkamp voor € 7,19

Ik heb hem zelf bij Bol.com besteld. Voor hoeveel dat weet ik niet meer. Geweldige film hè . Ik moet nog steeds altijd huilen aan het eind als dat meisje (even) dood gaat.

Back to Top
Sarahrosalie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarahrosalie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 22:55
Had ook zin om even mee te doen, heb even Yobsjes lijstje geleend:

Mijn lievelings-:

eten: ben geen goede kok, heb er geen gevoel voor, maar vind zelfgemaakte lasagne heerlijk! Met veel groentes en kaas en vegetarisch gehakt
muziek: van hardrock tot the beach boys en alles ertussen in, vooral veel van voor mijn tijd. Nu staat de CD van the Foo Fighters op repeat
film: oa Harry Potter, en mijn meest favoriete film is Le fabuleux destin d'Amelie Poulin
tv: vooral series die ik op dvd kijk, zoals Bones en House
lezen:Werk in een boekwinkel, heb dus een grote stapel liggen waar ik helaas niet zo veel aan toe kom, maar als ik er de tijd voor heb vind ik het heerlijk. Nu lees ik Niccolo Ammaniti, maar Stephen King lees ik ook veel.
hobby's: ben lang op zoek geweest naar de ideale hobby voor mij, maar ben er nu aardig uit. Heb eigenlijk weer teveel hobby's om voor alles tijd te hebben. Op dit moment ben ik vooral bezig met haken en hardlopen, allebei ideaal om mijn hoofd leeg te krijgen en perfect voor iemand met een korte aandachtsspanne zoals ik. Verder heb ik zo mijn fases, tekenen, schilderen, fitness en gitaar spelen zijn allemaal langsgekomen, maar alleen de eerste twee zijn blijven hangen.
Haken is ideaal, korte projectjes, je kunt het zo opzij leggen, je hebt niet veel ruimte nodig, je hebt snel resultaat en het is goedkoop, ook belangrijk voor mij.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 23:02

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Bij Wehkamp voor € 7,19

Ik heb hem zelf bij Bol.com besteld. Voor hoeveel dat weet ik niet meer. Geweldige film hè . Ik moet nog steeds altijd huilen aan het eind als dat meisje (even) dood gaat.

Ik ga zo gelijk kijken bij beide winkels :D

Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2011 om 08:42

ook ik heb ff Yobsjes lijstje geleend:

ik ben monique en 37 jaargetrouwd met de liefste man van de wereld we hebben  drie kinderen 10,4,3 jaar verder hebben we een kat missy.

eten: mijn lievelings eten zuurkool met worst.daar kun je me echt voor wakker maken hmm heb er alweer zin in .

muziek: hmm ff denken nou echt lievelings muziek heb ik niet  maar nederlands talig kan je zo lekker mee zingen en dat doe ik dan wel eens.

film: film van de week was er een goede film op tv august ruch. die vondt ikwel goed .

lezen: een boek ben ik niet aan het lezen maar voor de jongste twee kinderen lees ik heel veel voor. dus ik lees vooral kinderboeken.

hobby's: ja dat is niet zo moeilijk die heb ik genoeg haken is voor mij helemaal het einde doe het graag  en het liefste de ehele dag , borduren doe ik ook  graag, knutselen met papier met de kinderen , zwemmen ook erg lekker sinds een paar weken hebben we het zwembad weeropgezet in de tuin heerlijk we hebben een verwarmingspomp gekocht en nu is het water heerlijk warm. maar omdat het zo regende elke keer hebben we een party tent gekocht en er overheen gezet en nu kunnen we ook in de regen zwemmen doe ik dan wel vaak met de kinderen . verder doe ik ook wel eens raam schilderingen maken bv op de kinderkamer. dit hobby forum vindt ik ook erg leuk om op te komen ,en verder vindt ik alles wel leuk als het maar gezellig is .

groetjes monique

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2011 om 10:40
O ja, m'n hobby's . Haken natuurlijk, maar een andere grote belangrijke hobby van mij is barbershopzingen. Ik zing in een barbershopkwartet en dat is gewoon echt kicken! Verder houd ik veel van lezen (boeken maar vooral etiketten enzo, ok, het is een afwijking). Fietsen vind ik ook leuk, maar dan alleen als het goed weer is. En internetten (ook een afwijking ha ha).
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.535 seconden.
Lang Yarns