Lijkt dit leuk ja of ja? En wie doet er mee? |
Reageer | Pagina 123 13> |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 Mei 2016 om 15:02 |
Er zijn al acties geweest om dingen te haken en die ergens gewoon neer te poten voor de vinder, of een boek op de trein achter laten voor de vinder met een boodschap in. Als wij nu eens een applikske maken om naar een ander willekeurig hobbydoosje te sturen, dus ge maakt er eneke (vb Disney applicatie kan iedereen wel gebruiken om ergens op te naaien) mag ook een ander zijn natuurlijk, plaatst een foto op deze pagina en dan pm je naar bloem of mij en dan krijg je een adres waar je het naartoe kunt sturen. Oké het kost wel een postzegel, maar de gedachte aan een verrassing vind ik dubbel en dik waard. Wie? |
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
o ja en we spreken ook af dat we het allemaal op dezelfde dag ongeveer op de bus doen, laat ons zeggen rond 25 mei (is nog drie weken)
|
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou je mee willen doen, en heb je geen patroontje. Dan mag je mij een pm sturen met je e-mail adres ,ik heb wel een paar
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ik doe dus mee en ik heb ook wel een paar applikskes.
Ga er al direkt aan beginnen se. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe mee, ik heb een boekje vol applicaties, daar moet wel een goede bij zitten. En kan ik dan de foto of een scan van het haaksel opsturen aan iemand die wel foto's kan plaatsen? Of ik laat het mijn huisband proberen. Doet ie eindelijk wat nuttigs op de computer.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Die keuze is aan jou Magtelt. Ik zou de huisband laten proberen. 'Je bent nooit te oud om iets nieuws te leren' zeggen ze, alhoewel, autorijden zal ik nooit leren.
|
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe mee, ga al op zoek naar iets leuks.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe ook mee
|
|
oant Sjen
|
|
Charlotte1234
Duizendpoot Lid sinds: 16 Februari 2015 Locatie: Groningen Status: Offline Points: 192 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het een leuk initiatief, maar ik doe niet mee.... Kan geen applicaties maken....
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Meedoen gaat voor mij ook niet lukken. Maar ik waardeer het idee van Bep om de vriendschappen hier op het forum op een creatieve manier te verdiepen.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou mee willen doen, maar heb niet zo'n goed beeld wat jullie met een applicatie bedoelen.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
o maar daar is een mouw aan te passen hoor voor diegenen die geen applikskes kunnen haken. Wie een postzegel en een eveloppe over heeft die kan me pmmen en ik verzin wel iets.
|
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Charlotte1234
Duizendpoot Lid sinds: 16 Februari 2015 Locatie: Groningen Status: Offline Points: 192 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh Bep!! Maar dít kan ik wel!!!! Ik dacht dat je iets bedoelde op de naaimachine of zo....
Ik doe dus mee!!👍🏻👍🏻 |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ohh iets dergelijks kan ik wel in elkaar draaien hoor.
Is er nog een maximum aan hoe groot het zal gaan zijn? |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
het moet in een gewone envelop passen
|
|
oant Sjen
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
LOL.... ding van 1 meter is geen applicatie meer, maar behang.
Maar ik snap m hoor. |
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel erg leuk idee, maar ik sla deze editie nog even over. Ben momenteel te druk met wat spul voor een kraampakket (en daarnaast uiteraard Eyeoor nog steeds liggen).
Vind het echt wel een topidee! |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit zou een papegaai moeten zijn.
Hier heb ik hem gevonden http://www.ravelry.com/patterns/library/rainbow-parrots-baby-blanket Ik heb het patroon niet gekocht, vanaf de foto gehaakt.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
die vind ik al zeker geslaagd. vrolijke kleuren.
|
|
|
|
Reageer | Pagina 123 13> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |