Lilly het beertje |
Reageer |
Autheur | |
nikdjamir
Newbie Lid sinds: 24 Mei 2011 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Mei 2011 om 15:56 |
Ik kom niet uit het patroon.
Naald 70 t/m 75: brei verder op de middelste 4 steken, 6 naalden breien Dit snap ik nog wel maar dan Naald 70 : (verder met alle steken) 3 steken breien, 4 steken aan de zijkant van het gebreide middenstuk opnemen, 4 steken, 4 steken aan de zijkant van het gebreide middenstuk opnemen, laatste 3 steken (18) Dus ik heb het middelste stuk gebreid Maar dan moet ik dus 3 steken breien en dan kom ik er niet meer uit wie kan me helpen met dit stukje. Alvast bedankt |
|
Groetjes Mirjam
|
|
manumij
Duizendpoot Lid sinds: 24 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helaas kan ik je niet helpen...
|
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij moet je het middenstukje even laten rusten en dan gewoon aan het begin van de naald weer beginnen met de 3 steken die je hebt laten rusten toen je met het middenstuk begon, dan langs het middenstuk 4 steken op nemen, de 4 steken van het middenstuk breien, weer 4 steken opnemen langs het middenstuk en dan de laatste 3 steken die je ook hebt laten rusten breien
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je het middenstuk hebt gebreid, heb je ook zijkanten van het middenstuk (steeds de eerste en laatste steek van de naald). De lussen aan die zijkant neem je dan met je linkerbreinaald en dan brei je die als een steek. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is?
|
|
nikdjamir
Newbie Lid sinds: 24 Mei 2011 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dankjewel maar ik moet ergens ook meerdere want ik moet op 18 steken uitkomen
|
|
Groetjes Mirjam
|
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je het doet zoals ik het beschreven heb hoef je niet te meerderen want dan heb je al 18 steken
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |