Linda |
Reageer |
Autheur | ||
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Onderwerp: Linda Posted: 21 Februari 2007 om 10:17 |
|
Hallo,
Enige tijd geleden heb ik een patroon van een vest voor mijn dochter van de site gehaald. Het vest is nu (eindelijk) af en ik had beloofd om de eventuele aanpassingen en foto door te geven, vandaar deze mail.
Ik heb het patroon volgens maat 152 gemaakt en ook met pen 7/ 8 echter de steken heb ik wel wat aangepast want anders werd het vest veel te groot.
Rugpand: 51 steken opgezet en eerst 16 pennen boordsteek gebreid. Voor het minderen heb ik de beschrijving van maat 152 aangehouden qua hoeveelheid steken en de hoogte.
Voor de voorpanden heb ik 28 steken opgezet en ook weer eerst boordsteek gebreid. Voor het minderen ook weer de beschrijving van maat 152 aangehouden.
Voor de mouwen heb ik 28 steken opgezet, daarna boordsteek gebreid. Voor het meerderen 3x 1 st aangehouden en de rest volgens patroon.
Bijgevoegd dus de foto.
Nogmaals bedankt!!
Met vriendelijke groet,
Linda Heere
|
||
Ratlover
Hobbywonder Lid sinds: 27 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 805 |
Posted: 21 Februari 2007 om 10:31 | |
wat een leuk vestje, ziet er ook lekker warm uit
|
||
Josl
Hobbyguru Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Posted: 21 Februari 2007 om 10:57 | |
Hallo Linda, Leuke kleurtjes, mooi geworden hoor, mag je trots op zijn. Is het bouclégaren of gewoon glad garen? groetjes, Joke (josl) |
||
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
||
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Posted: 21 Februari 2007 om 13:13 | |
Wat een mooi vestje met hele mooie kleuren.
|
||
|
||
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 21 Februari 2007 om 16:59 | |
Mooi,en mooie kleuren,zal je dochter wel blij mee zijn Linda.
|
||
Groetjes Catharina
|
||
tdv
Hobbyguru Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
Posted: 21 Februari 2007 om 19:44 | |
leuk hoor
|
||
groetjes tine
|
||
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |