Links Patronen Omslagdoeken! :) |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wow wat veel...
@ Jips; de laatste klik hier doet het niet... |
|
hilda zuidema
Duizendpoot Lid sinds: 09 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 392 |
Post Options
Thanks(0)
|
weet iemand die uit hobby huishouden doet , want met al
deze leuke patronen heb ik daar geen tijd meer voor (ha ha ha) \Bedankt allemaal |
|
groetjes Hilda
|
|
rittepetit
Hobbyguru Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Post Options
Thanks(0)
|
wel Hilda, als je zo iemand vind, laat het dan weten hé |
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had een aantal kabouters die het werk deden, helaas zijn
deze door mijn bolletjes wol ondergesneeuwd en hebben de benen genomen, heb overal gezocht maar helaas ze zijn verdwenen. |
|
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een moeder die het doet...
Maar das eigenlijk ook best wel zielig... Helaas moet ik nog eventjes aan de slag voor de studie... Zou liever aan de haak of brei gaan... Later maar een dagje extra werken. Ik dacht zo aan 4 daagjes werken... De 5e dag is om 's ochtends boodschappen te doen (lees: wol inslaan) en 's middags lekker te creatieven... Dan zijn er vast genoeg centjes om een poets te nemen... of een robot... |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier zijn wat links naar patronen van makkelijke overdwars gebreide 3-hoek omslagdoeken: -Een mooie omslagdoek in ribbelsteek met golvende rand door verkorte naalden (makkelijk!) -> KLIK -Een mooie omslagdoek in ribbelsteek met een direct aangebreide rufflerand door verkorte naalden (makkelijk!) -> KLIK -Nog een mooie met sierrand -> KLIK -Nog eentje met een golvende rand (verkorte naaldjes) -> KLIK |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Tinka
Newbie Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 18 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jaamer dat er niet 1 guimpie poncho bij zit.
maar verder hele mooie patronen hoor. Gr Tineke |
|
vrgr, Tineke
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Tineke, Magtelt biedt een guimpe patroon voor een poncho aan in dit topic: http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=23444&KW=g uimpe |
|
|
Tinka
Newbie Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 18 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jips,
bedankt voor de tip. heb er op gereageerd. vrgr Tineke |
|
vrgr, Tineke
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
deze is ook erg mooi pimpeliese
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
*Grietje
Hobbywonder Lid sinds: 20 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 717 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ooooh! Bedankt! Handig zo'n draadje vol met linken
|
|
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Dames, Van de week gespot in een folder van een bekend NL warenhuis, nu is het patroon al hier verkrijgbaar Je kunt het breipatroon hier downloaden: KLIK Het patroon voor het opmazen van de rozen volgt dit weekend
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
|
Corneliaz
Hobbyguru Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.ravelry.com/patterns/library/lightning-shawl-3 ook een leuke gebreide |
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Dames, ik heb een site gevonden vol met gehaakte wraps/poncho's/shawls Ik vind die 1e zo leuk om je wolrestjes op te maken HIER kun je ze vinden! |
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat gezellig, zo al die links bij elkaar.
Ik kijk alleen nog maar, en daar geniet ik al van. Maar eens.... |
|
Annita
Hobbywonder Lid sinds: 04 Januari 2011 Locatie: Katwijk aan Zee Status: Offline Points: 772 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is er misschien een Nederlandse vertaling in omloop voor de 3e shawl? Vind hem geweldig! Heb hem óók gedownload, maar hier kom ik nooit uit. Het de vertaling er al bij gehad, maar misschien is er iemand die hem al in het Nederlands vertaald heeft? Ik hou me aanbevolen! Alvast bedankt! |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi,
geweldig allemaal, de titel had kunnen wezen; maak me gek!! wat een keuze, |
|
Annita
Hobbywonder Lid sinds: 04 Januari 2011 Locatie: Katwijk aan Zee Status: Offline Points: 772 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, maak me gek!! Inderdaad, maar nu de Nederlandse vertaling nog voor de "stumperds" onder ons! Hi,hi...
|
|
hitsje
Hobbywonder Lid sinds: 07 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://sascha-lovetoknit.blogspot.nl/2012/03/lekker-zomers-haakpatroon.html
Hier drie omslagdoeken met een Nederlands patroon. Ik heb gekeken maar volgens mij staan ze er nog tussen. |
|
Groetjes Hitsje
http://pinterest.com/hitsje/ |
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |