lint |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Juli 2012 om 15:27 |
Hi,
Ik zoek een patroon van zo'n lint om aan een tutter te hangen. Ik weet dat er hier patronen voorbijgekomen zijn en zou zelf wel zoeken waar die staan maar ik kan momenteel voor geen goud bedenken hoe zo'n ding noemt. Weet iemand waar ze ergens staan of hoe dat noemt zo'n ding? Of nog beter heeft iemand een patroontje dat zijn weg kan vinden naar mijn inboxje? Hartelijk dan bij voorbaat voor jullie hulp Groetjes Vifke |
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb 't woord gevonden: speenkoord. Man ...wat kan een mens soms toch dom zijn hé. Denk dat mijn hersenen zoveel gaten hebben als gatenkaas momenteel
![]() |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
hahahaha, ben blij dat ik de enige niet ben die daar last van heeft.
Het ligt op het puntje van je tong maar het komt er niet vanaf. Had ik vanmorgen met een soort zeep......weet het nu weer......zemelenzeep. Liep te prakkezeren over tarwe, gerst en dat soort dingen..... ![]() Zou het de leeftijd zijn?????
|
|
![]() |
|
Geen idee wat 't was, zal wel ouderdom zijn zeker.
Mijn probleem is ik hebt helemaal geen idee hoe lang en breed zo'n ding moet zijn, en hoe je dat dan bevestigt, heb namelijk zelf geen babies. Het gaat me vooral over het lint gedeelte. Wat eraan of erop moet komen fantaseer ik er wel bij. |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
mijn kleinzooon heeft een speenkoord met kralen eraan.
Ik denk dat het zo'n 20 a 25 cm lang is. Moet niet te lang zijn anders is het gevaarlijk. Er zijn speenklemmen te verkrijgen op internet. Ik weet dat www.creamijn.nl ze verkoopt, en dat ze niet duur is met verzendkosten. |
|
![]() |
|
Ahah, daar kom ik al een eind mee.
Ik zie dat die speenklemmen een opening hebben tussen 14 en 20 mm dus dat zal de breedte dan zijn en de lengte moet dus ongeveer 20 en 25 cm zijn. Je hebt me al veel geholpen met die informatie hoor, dank u wel |
|
![]() |
|
jetje1970 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Ouderdom??? Ben nog maar net de veertig gepasseerd (nou ja, ook al weer bijna 2 jaar).
Ben ook al een tijdje erg vergeetachtig en kan niet op woorden of namen komen. Hoop niet dat het nog erger gaat worden ![]() Voor wat betreft de speenkoordjes, die worden bij diverse internet winkels wel verkocht. Gr. Rianne
|
|
![]() |
|
Het belangrijkste is, is dat het lint niet verstikkend kan werken.
Mijn dochter klemt het koord bovenaan zijn t-shirt of jack. Het gaat erom dat hij niet steeds valt en in bed niet om het nekje kan draaien....
|
|
![]() |
|
Ja maar..... ik wil dat niet kopen hé, ik wil dat zelf haken en daar een kleine amigurumi aanhangen :-) |
|
![]() |
|
Dank voor de linkjes, ik zal die klemmen eens goed bestuderen.
Groetjes Vifke |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
je kunt ook oude klemmen gebruiken van .... broekophouders( nu heb ik het zelfde...hoe heten ze ook alweer)
mijn opa droeg ze altijd omdat hij geen riem kon verdragen. je zou ook even bij de kringkloop kunnen kijken naar die dingen. |
|
![]() |
|
![]() |
|
LOL, bretellen. Zou het besmettelijk zijn? |
|
![]() |
|
RoosjeS ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
Het lijkt wel een raadsspelletje hier...
...je bedoeld vast en zeker bretels ethertje
![]() |
|
![]() |
|
Nee, dat is gewoon onze grijze massa bovenaan die niet meer in 5de versnelling werkt. En we vullen elkaar aan hé, wat de ene niet meer weet weet de andere nog :-) |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Als ik niet op een woord kan komen, vraagt mijn vriendin of ik de voornaam van Alzheimer nog weet. Volgens mij is dat Aschwin. Maar als ik daar niet snel op kom, zegt ze: "Zie je zo begint het".
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
moet er ergens een patroontje hebben, even zoeken
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Magtelt, , het is Alois! Nu goed onthouden hoor
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |