Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Little Red Riding Hood by DROPS Design

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Evy View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Evy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Little Red Riding Hood by DROPS Design
    Posted: 03 November 2013 om 14:00
Hallo,

Ik heb een vraag over dit patroon, ik snap het niet zo goed van het rechterpand en het voorbies. Wie kan mij helpen? Weet niet hoe wat ze juist bedoelen, moet ik het voorbies er al aanhaken of apart iets haken en dan achteraf. het gaat over dit patroon

groetjes Evy
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2013 om 14:11
Je haakt je bies er aan vast  Je begint onderaan je rechter voorpand en haakt in vasten via de capuchon
 naar de onderkant van je linker voorpand . Er staat aangegeven hoeveel vasten dat moeten zijn . In ieder geval moet het aantal deelbaar zijn door 5 plus 1 .

Als je dat gedaan hebt ga je volgens telpatroon verder haken op die vasten .Dat staat ook aan gegeven .

Je haakt dus weer richting capuchon .

Je haakt je bies dus als je klaar bent met je vest .

Back to Top
Evy View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Evy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2013 om 14:35
Maar wat is dat dan met die buitenste stokje middenvoor, da begrijp ik nie wa tussen haakjes staat

en dan voor het linkerkant, in spiegelbeeld haken, wa bedoelen ze daarmee

ja ben nog maar een leek in het haken 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2013 om 20:04
Die stokjes die je achter elkaar haakt na het keren wordt je m.v dat is per maat verschillend zoals kunt lezen in je beschrijving
Aan de andere kant komt dan je armsgat .

Wat in je ene voorpand rechts zit komt in je andere voorpand links .Dat wordt bedoeld met spiegelbeeld
Back to Top
Evy View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Evy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2013 om 22:34
Dus al ik het goed begrijp moet ik aan die 3 buitenste stokjes dan het voorbies aanhaken. 
dus wa tussen haakjes sta moe ik in feite nog nie lezen.
ja sorry voor mij is het allemaal chinees nog :s

Back to Top
Evy View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Evy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2013 om 12:42
ik heb dus na lang zoeken het rechterpand en linkerpand kunnen maken, maar nu snap ik dat deel van die mouwen niet zo goed, het is wel Chinees voor mij :(
Wie kan mij helpen ale wil me helpen om het in het Nederlands te ontcijferen ;)
xx
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2013 om 12:51
hee dat meisje op de dropsfoto,zou er zo een van Maxima kunnen zijn.Zouden ze ook last vd crisis hebben  en zo een beetje bijklussen?
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.515 seconden.
Lang Yarns