Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Lookalikeofficialstreepjesdekenmaareenjaartjelater

 Reageer Reageer Pagina  <1 3456>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2015 om 22:55
Iedereen al aan zijn wielen bezig of al gemaakt?
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2015 om 09:06
Ik heb vergeten de aftrap voor week 4 te geven

Bij deze. Volgende week zal ik week 5 mailen
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2015 om 11:41
Ik ben door de voorjaarsvakantie helemaal vergeten week 5 te mailen.
Bij deze alsnog
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2015 om 20:02
Dames, hoe gaat het ermee? Lukt het?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2015 om 21:09
Ik zit te popelen om aan week 6 te gaan beginnen. Iedereen al bijgehaakt?
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2015 om 21:34
Ik geef morgen het startsein voor week 6. Nog even geduld
Waar blijven de fotos?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2015 om 21:41
Mijn foto staat op het vorige blad want ik was al voorgelopen. Maar dan heb ik braaf gewacht om mee aan week 6 te kunnen beginnen. Morgen dus.
(voor mij misschien al om 00.05)
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2015 om 07:16


Ik geef de aftrap voor week 6! Omdat het een uitdagende steek is, heb ik deze zelf van de week al even gedaan. Het viel mij reuze mee, mij helpen de foto's bij het patroon altijd goed.

Succes!

Week 6 kun je hier vinden:
KLIK~!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2015 om 12:03
je hebt hakers en afhakers...ben niet écht afgehaakt maar kan er maar niet toe komen mee te callen...voor de 2e keer in een maand een griep4uske en daar wordt je niet vrolijk van .. wél van alle heerlijke berichten hier opt forum ... en een gevulde doos uit A. voor de KiKa (rijmt nog ook ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2015 om 09:35
Kijk maar hoor Marlene! Er is niemand die komt controleren of je er wel of niet aan werkt   

Dat ik zo enthousiast kon worden van een deken, had ik nooit verwacht. Na het afwerken van de South Bay Shawlette van Fenna afgelopen donderdagavond, ben ik begonnen met de vierkante deken van de CAL van 2015.

Deze wordt voor mijn jongste zoon. Iemand zin om daar ook mee mee te doen?

Ze zijn al bij week 7, dus ik moet dit weekend als een gek bijhaken zodat ik mee kan gaan doen.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2015 om 11:17
Ik volg ook nog hoor heb eventjes een dipje gehad maar vlieg er terug inThumbs Up
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2015 om 17:36
Ik loop ook achter. Kan enkel aan de deken werken wanneer ik alleen thuis ben of in de auto zit op de passagierstoel. Manlief rookt (pakje shag per dag) en omdat de deken aan een stuk wordt gehaakt kan ik niet een stukje haken en het dan boven leggen. 
Maar het mooie weer komt er aan dus kan ik straks buiten lekker doorhaken. Big smile
Tegelijkertijd ben ik bezig met de Zeeuwse meebreideken. Dat zijn blokken met motieven van de Zeeuwse visserstruien, dus die kan ik in de kamer breien en wanneer ze klaar zijn boven leggen. Deze deken is ook ontzettend leuk om te doen.

En om mogelijke reacties voor te zijn: 
nee, ik vraag niet aan manlief om buiten te roken want dan staat hij altijd buiten of in de schuur en zie ik hem nooit meer. Uiteindelijk heb ik zelf toen ik nog rookte ook altijd binnen gerookt. 
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2015 om 18:29

ge kent mij dus al.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2015 om 16:23
Originally posted by bep bep wrote:


ge kent mij dus al.
zeker en vast LOL
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Klompje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 08 Maart 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Klompje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2015 om 19:47
Hoi mar leentje.groetjes VAB Betty
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2015 om 12:35
nou breekt m'n klomp ;-) hey Betty, goed je weer te zien meis...ik lees dat je verslaafd bent aan het tassen maken, goed zo ! Fijn dat je d'r weer bent joh !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Klompje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 08 Maart 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Klompje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2015 om 16:56
Hoi mar lene alles goed met jou? Ik hoop het. Ik mag 2 jaar wegblijven.,dus ook heel goed. Tot horensBetty
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2015 om 07:23
Het is weer vrijdag en ik geef de aftrap voor week 7!

Het patroon staat hier: KLIK~!

Lukt het allemaal?
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2015 om 09:24
De sterretjes vond ik leuk om te doen en niet zo moeilijk ....op naar het volgende Smile
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2015 om 16:40
Na een dipje (ik zag op tegen week 4) ben ik deze week weer begonnen.
Het catharina wheel heb ik met haaknaald 4,5 gehaakt, de rest is met naald 4.
Hij trekt wel wat in en de volgende keer neem ik een naald groter, maar uithalen doe ik hem niet.
Misschien dat blocken nog wat gaat helpen.
Nu heb ik er weer zo'n lol in dat ik al bij de bobbelsteek van week 9 ben.
Groetjes, Jannie
 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns