Lookalikeofficialstreepjesdekenmaareenjaartjelater |
Reageer | Pagina <1 456 |
Autheur | |
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben helemaal vergeten week 8 officieel in te starten. Niemand heeft iets aangegeven, allemaal met de bol in de lente?
Jullie gaan gewoon lekker door allemaal Hier is de link naar week 8: KLIK~! |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Snap het niet ,wij hebben toch geen hoek???? of zit ik verkeerd
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
je hebt gelijk hoor pareltje. Jips heeft week 8 doorgestuurd van 2015
http://terraysleven.blogspot.nl/2014/02/crochet-along-week-8.html |
|
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
ben ik toch nog niet aant gek worden bedankt bep
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
sjaans dat er nog een rand rond de deken gaat gehaakt worden. Heb ik daarjuist een stommiteit gedaan zeg. Ik pak dus alles op en wil verder werken en dacht : waar is mijn lus? Niet te vinden. Dus heb ik de laatste draad maar losgemaakt en dacht nog, amai dat is eigenaardig en begon toch los te maken. Na uiteindelijk die eerste steek losgemaakt te hebben was de volgende hetzelfde. Blijkt nu dat ik de opzetlossen was aan het losmaken (ik maak die altijd zo zodat de onderkant ook een vtjesrij is) Ja en probeer dat dan maar terug in orde te krijgen. Dus met naald en draad proberen het terug vast te krijgen want alles terug aftrekken daar begin ik niet aan.
Aan de andere kant dan gekeken en kijk daar was een losse lus. Zo gefixeerd om verder te doen dat ik gewoon niet heb gekeken hoe ik de deken vast had. Hopelijk gebeurt dit geen tweede keer. |
|
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry dames dat ik de verkeerde link heb neergezet
Het was inderdaad de deken van 2015 Hier staat het goede patroon: KLIK~! |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
is u al lang vergeven hoor.
|
|
|
|
pareltje2011
Post Options
Thanks(0)
|
Is wel grappig Jips ,je hebt het zo druk en dan gaat er wel iets fout,ik heb nu de stite gevonden van het deken en zal daar eens kijken ,
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Dames, ik geef de aftrap voor week 9!
Hoe gaat het met iedereen en de deken? Nog fanatiek? Ik doe die van 2015 ook en ben met beide tegelijk bezig. Ik moet die van 2015 wel helemaal bijhaken, omdat ik pas later besloot deze ook te gaan maken. Ben benieuwd! |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben 'afgehaakt' . Vind het toch niet ideaal om een hele deken aan een stuk te haken. Ben toch meer van de squares. Maar ik wens jullie allen super veel succes en ben zeer benieuwd naar het resultaat!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
aan welke week zitten we nu? want ik moet nog wat inhalen, zodat ik niet te ver vooruit loop.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgende keer een lange lus trekken en daar een strikje met etiketje "lus" in maken, Bep, dan vind je hem meteen. En aan de andere kant een etiketje öpzetrand".
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
das nog gin slecht idee. Volgende keer toch de opzetrand markeren met iets zodat ik weet dat ik daar met mijn p*ten moet afblijven.
|
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben mijnen tel kwijt wat weken betreft.
'k heb wel een serieuze inhaalbeweging gedaan. Op 4 dagen tijd 25 weken gehaakt. Nog 4 te gaan en dan de rand, maar eerst kijken of het lang genoeg is geworden. Maar ik weet nu al dat dit de eerste en tevens de laatste cal is die ik gedaan heb en iets dat ik helemaal volgens aangegeven patroon heb gemaakt. Wat ik ambetant vind aan zo'n cal is, die laatste paar woorden, wissel van kleur, 3 losse. Ik wil weten wat er dan gaat komen vooraleer ik van kleur wissel. vb. een gewone rij stokskes doe ik in lichtblauw. Nu is het gemakkelijk omdat ik dan ineens de volgende week bekijk en weet met welke kleur ik moet beginnen, maar als je echt op het moment zelf meedoet dan gaat er bij mij veel gevloek aan te pas komen. |
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik begin er maar niet aan, heb al genoeg moeite om mezelf elke dag aan de sokken voor mijn schone zus te zetten omdat ik twijfel over de kleur
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat komt nu goed uit: vooral sokkenwol heb je in veelkleurig garen, zodat je niet hoeft te kiezen! |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Mij mag je ook al schrappen want ZE IS AF
|
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
|
En mijn deken is ook al een poosje af, dus weer iemand om te schrappen van de lijst.
|
|
Reageer | Pagina <1 456 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |