Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

loombandjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: loombandjes
    Posted: 05 Juni 2014 om 23:58
   Voor wie die elastiekjes rage ook zo leuk vind heb ik een you tube link waar je steeds door kan klikken naar nieuwe of andere patroontjes in het Nederlands!  https://www.youtube.com/watch?v=mtzo2TMNjtU&feature=player_detailpage
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 14:51
Heb de link aan mijn zusje gegeven.
Die is er helemaal gek van

Bedankt voor het delen :)
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 17:13
Heb de link doorgegeven, heb 2 kleindochters die het graag doen. Bedankt.
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 17:14
Wat een leuke dingen kun je hier mee maken.
Back to Top
carlaevelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 10 Januari 2014
Status: Offline
Points: 138
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carlaevelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 18:01
Ik wist niet dat je ook nog wat anders ervan kunt maken dan armbandjes. Weet iemand of je daar persé zo'n apparaat voor nodig hebt, of kun je ook alleen een haaknaald gebruiken?
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 18:53
Je kan een heel eenvoudig armbandje maken met je vingers of een haaknaald maar voor de figuurtjes en andere armbander heb je een loombord nodig
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 18:58
Per dingetje wat je wil maken is er een andere techniek. Kijk daarvoor de filmpjes. Wat Betty al zegt, vingers, haaknaald, vork (!!) of vaak toch echt de loom. Maar kijk eens bij de wibra! Voor 4 euro hadden ze ze daar ook al liggen.
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 19:14
nee hoor hier heb geen loombord voor nodig kijk maar eens naar deze youtube filmpje
het is in het engels maar met met een vork gaat het ook en dan zelfs de starburst armband
en als er naast kijkt staan er nog meer het voordeel van youtube is dat het filmpje vooruit en achter uit kunt schuiven




http://www.youtube.com/watch?v=3MUYjzTOzPI

Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 19:18
en misschien bij jullie nog  bij de action daar kun je de loombord voor €1.00
 te koop en de elastiekjes voor €0.79

Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 19:25
Ik heb al een boel gemaakt van you tube zelf en het kan inderdaad met een vork maar het is niet te vergelijken met een loombord en als je er een koopt dan zou ik je een verstelbare aanraden en die is echt niet bij de action en helemaal niet voor een euro.wel Deen die waren zelfs maar 50cent en dat waren de goede .en die a tie was maar een dag en zou half juni nog een keer komen
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 19:26
En bij de eurowinkel
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 19:48
nou ik moet je vertellen dat ik zelf de verstelbare loom heb en moet inderdaad vertellen dat deze erg goed is maar ik vertelde het van de action omdat niet iedereen een mal koopt voor €14 €uro
en om hem dan te verstellen heb je er twee voor nodig dus vandaar maar als je het gaat vergelliken dan heb je meer aan de duurdere dan aan de goed kopen wand de goedkopen breken sneller
en als je het toch niet zo leuk leek als je dacht ben er niet erg duur voor uit om het te proberen
en als je een punik klos je hebt liggen gaat het ook goed hoor
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 20:03
Sorryhoor maar je hebt er geen twee nodig om teverstellen
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 20:39
ja nu wel ja maar als kunt zien in dit filmpje was in feb wel anders en aangezien heb ik deze toen gekochten dan kun je een armband maken zonder verlenging zoals je kunt zien in deze link

https://www.youtube.com/watch?v=lgISoo0MeBs&index=12&list=RDBTL1fJKHdT8

en als je nu kijkt naar de nieuwe filmpjes  worden deze allemaal met het punik techiek gedaan
en tussen de pinnen naar beneden zo kan je er ook een riem van maken bijvoorbeeld
en heb je een  breiring dan kun je er ook een tasje van maken  en zo voort
en ik heb er achter af geen spijt van dat ik er twee heb altijd handig
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 20:56
Ja ik heb er ook twee en heb er ook dingen mee gemaakt
Back to Top
carlaevelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 10 Januari 2014
Status: Offline
Points: 138
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carlaevelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 21:04
Oh een punnikklos, dat is ook een idee! Hier hadden ze niks meer bij de Action, bij de Wibra zal ik eens kijken. Deen en Eurodinges hebben we hier niet. Ik heb net een zakje elastiekjes gekocht, op mijn vingers lukt het prima, en alleen met een haaknaald eigenlijk ook wel. Maar voor de figuurtjes (niet-armbandjes) is zo'n loom misschien toch handig. En wat koffiebuikje zegt, als het niet bevalt vind ik het een hoop geld voor zo'n apparaat.
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 21:30
ja carlaevelien voor figuurtjes heb je inderdaad een loom nodig wand ik heb zelf olaf het sneeuwpopje  uit frozen van disney gemaakt via youtube

https://www.youtube.com/watch?v=SKBQwC26fRw

dan is het inderdaad erg moeilijk om het zonder loom te doen misschien is er bij jullie de  boekenvoordeel  daar kost de loom €5.99
kijk hier maar eens
http://www.boekenvoordeel.nl/


Back to Top
creagirlie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 Juni 2012
Locatie: Arnhem
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creagirlie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2014 om 14:59
Ik ben ook een fanatieke loomer en koop de loombands bij de loombands webshop. Ze hebben nu nieuwe met een heel sterk bord en leuke loom elastiekjes met geur en glow in the dark.www.loombandswebshop.nl
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2014 om 15:04
Het wordt steeds gekker!

Misschien een stomme vraag, maar wat doen jullie met de figuurtjes? Verweken tot...???

Ik had zelf een wuppie gemaakt en toen dacht ik, wat moet ik er eigenlijk mee. Neerzetten? Op een of andere reden vind ik dat wel gewoon bij een amigurumi, maar bij zo'n elastieke figuutje niet.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2014 om 20:14
mijn elastiekjes liggen al te verstoffen :) Ga denk ik maar met zoon van vrienden armbandjes maken en verkopen voor DuchenneHeroes :) Zijn papa fietst mee, zie ook mijn blog hier over. http://enoos-creation.blogspot.nl/2014/07/verkoop-van-gemhaakte-producten-voor.html
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns