Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

losse naaldpunt nr. 3 van het Addi-Clickset Lace.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: losse naaldpunt nr. 3 van het Addi-Clickset Lace.
    Posted: 23 Maart 2012 om 10:46
Kan iemand mij vertellen waar je losse naaldpunten nr. 3 kan krijgen voor de Addi Click-set Lace? Vraag me echter af of déze maat wel los te krijgen is voor Addi Click. Heb het complete set, maar het begint bij
Nr. 3,5.
Gezien ik óók vaak op Nld. 3 brei, zou ik het wel zo prettig vinden als ik deze maat erbij heb.
Lana Grossa heeft ze wel in Nr. 3, maar die passen niet op de Addi-click.
Heb me al suf gegoogled.
Misschien weet iemand hier een adresje?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 11:49
Ik weet het niet, maar misschien kun je wel losse rondbreinaalden in een dunnere maat kopen. Bij Zeeman hebben ze rondbreinaalden voor € 1.

Ik heb wel dunne, maar al zo lang, dat ik niet meer weet waar ze vandaan komen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 11:55
Ja, ik weet het. Die zijn er wel! Heb zelf óók zo'n vaste
rondbreinaald Nr. 3.
Maar deze slingert steeds overal en ik ben hem steeds kwijt. Ben nogal chaotisch met met brei-spullen.
Daarom zocht ik die losse Naaldpunt Nr. 3 Van Addi, zodat ik alles steeds bij elkaar in hetzelde mapje kan bewaren. Dit werkt nl. bij mij wel, want die heeft een vaste plek, en ik doe het steeds terug in het mapje.
Vandaar mijn vraag!
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 12:57
Dag Anita,
Volgens mij kan je ze bestellen in de winkels waar ze de setten verkopen.
Ik zelf heb er 1 van KnitPro vast en op een draad Van 1.20
Die vind ik zo super handig voor alles,heb mezelf gedwongen steeds in looping te breien,in die hebben ze ook nog 2 en 2,5
groetjes INge
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 13:06
Hoi Inge,
In de winkels waar ze de complete sets van Addi verkopen, hebben ze alléén losse punten van 3,75. Géén Nr. 3. Kom ze verder nergens tegen.
En gezien ik het complete set heb van Addi, heb ik geen zin om nog een set van Knit Pro erbij te nemen. Dan doe ik het wel met mijn vaste rondbreinaald van 80 cm.(als hij niet weer spoorloos is!) Gezien ik Arthrose heb, ben ik genoodzaakt om met rondbreinaalden te werken. Dan kan ik mijn breiwerk zó op m'n schoot neerleggen en ontzie ik mijn schouders en armen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns