Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

maak je eigen paspop

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: maak je eigen paspop
    Posted: 30 November 2015 om 10:07
oant Sjen
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2015 om 11:58
Erg slim maar ik voelde me wel fobisch bij het zien van dat afplakwerk op je lichaam....maar leuk gevonden Bloemeke !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2015 om 12:10
Ik heb een paspop die zo gemaakt is, maaaar...... mijn lichaam is ondertussen veranderd. Wel mooi om te zien hoe ik 20 jaar geleden was!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2015 om 12:44
Ik heb ook even gekeken naar het filmpje van de aangepaste beha. Ik had het slimmer gevonden als ze een rode had gekocht, die valt minder op in die jurk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2015 om 12:53
@Magtelt: Of een zwart jurkje.
@Lidwina: Werkt dat echt goed als paspop ?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2015 om 13:46
Ja, werkt het? Eigenlijk heb ik hem voornamelijk gebruikt als kleerhanger!!!! Niet echt natuurlijk, maar als hulp om kleding voor mijzelf heb ik er niet zoveel aan gehad. Als ik een mouw ingezet had, deed ik het kledingstuk wel op de pop om te zien of de mouw mooi naar beneden viel. Je hebt er wel wat aan, maar niet wat ik ervan verwacht had. Ik moet daar natuurlijk wel bij opmerken dat ik al jaren gewend was zonder te werken en in spiegels te kijken. Ik heb altijd een 3-delige spiegel ter beschikking gehad, dus de achterkant kon ik goed zien zonder mij in bochten te wringen. Ik gebruik de pop nu om een kledingstuk te fotograferen. Ik heb nog een verstelbare pop en die werkt nu beter omdat ik daar de maat kan aanpassen.
Het is wel leuk om die 2 naast elkaar te zien staan. De ene is een jonge vrouw en de andere een ietwat oudere. Het zou niet goed zijn als ik nog dezelfde was als 20 jaar geleden!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2015 om 20:44
Goed idee. Ik ga maar eens een paar rollen duck tape halen bij de Gamma.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2015 om 13:40
bloem gij zijt echt helderziend denk ik. Op mijn lijstje voor kerstmis heb ik een paspop geschreven (maat maakt niet uit).

Ik heb juist gemeeld naar iedereen dat de benodigdheden van de link ook mag.

Bedankt.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2015 om 15:43
Ik vraag me af hoeveel rollen duct tape jij straks onder de kerstboom vindt LOL en maar hopen dat ze de assistent(e) en de schaar niet vergeten
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2015 om 15:48
voor de gekochte zou de maat geen rol gespeeld hebben
maar in de meel heb ik wel geschreven dat ze rekening moesten houden dat het om mijn lijf moet en dat ze dus niet met 5 rollekes moeten afkomen want dat dat iets misrekend is dan.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns