Maak je eigen troetels |
Reageer |
Autheur | |
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 December 2011 om 23:27 |
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
wta grappig om daar kledingstukken voor te gebruiken Zou voor mijn kinderen ook wel wat zijn zij groeien steeds sneller uit de kleren |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja leuk hè? Recycling |
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat voor beestjes staan er eigenlijk in wil hem misschien ook gaan kopen Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Het zijn allemaal gekke beestjes, van sokken, truien, t-shirts e.d. heeeeeeeeeel leuk!!! ......zal ik zo een paar foto's maken? |
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
graag heb wel interesse in het boek maar nog geen moed gehad om tegaan kijken heb een grote teddybeer liggen die geofferd gaat worden dus misschieen wat voor dit boek Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zal later op de avond de foto's posten. Heb ze net gemaakt.
|
|
francisca
Post Options
Thanks(0)
|
kan toch pas op zijn vroegst maandag naar de winkel dus heb geen haast Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
francisca
Post Options
Thanks(0)
|
is zeker de moeite waard om te gaan halen voor mijn boeven jongens ( de jackrussels) Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Jaaaaaaaaaaaaaaa......dat zullen ze heeeel leuk vinden
|
|
francisca
Post Options
Thanks(0)
|
kon de verlijding niet weer staan na het zien van de foto's heb hem net gehaald kan ik lekker gaan prutsen om er haakpatronen voor temaken dank uwel marileen voor de goede tip Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Oh wat goed dat je er haakpatronen van gaat maken!!!!
Knap van je!! De figuren in het boek zijn wel heel grappig en leuk hè? |
|
francisca
Post Options
Thanks(0)
|
ja vandaar dat ik er patronen om tehaken van wil maken als er een klaar is hoor je het wel Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel erg leuk ik zet het boek op mijn verlanglijstje |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
francisca
Post Options
Thanks(0)
|
kost bij de witte boeken markt en euroland maar 7,95 euro Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |