Maattabel Barbiepoppen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
vijvertje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 04 November 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Mei 2011 om 03:55 |
Eerst en vooral sorry dat ik zomaar even kom binnenwippen... Daar mijn hobby de laatste tijd alleen richting kledingmaken uitging ; heb ik niet zoveel tijd meer doorgebracht op dit forum.Ik moest mezelf die beperking opleggen omwille van problemen met mijn pols en duim. Ik hoop stilaan weer aan 't haken te kunnen gaan. EN ik ben op zoek naar een vergelijkende tabel van de afmetingen van de barbiepoppen. Ik had zo'n tabel al online gevonden ; maar weet niet meer precies waar.Het betreft een vergelijking van borst-en taille omtrek +heupomtrek bij vintage én moderne barbie's. Heeft iemand die lijst bij zijn favorieten opgeslagen ? Ik zo heel blij zijn met een linkje ! |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.stickatillbarbie.se/ misschien staat op deze site een tabel.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |