magtelt |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Saskia_
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 April 2012 om 12:05 |
|
Oh ha ha dat is grappig, want ik was juist in de veronderstelling dat je kort haar zou hebben en zag tot mijn verbazing lang haar ...
Leuk dit!
Ja Chris neem jij maar een grotere foto ...! Al vind ik de kinderen ook leuk, op straat zou ik je niet kunnen herkennen zo klein ...
|
|
![]() |
|
ElleBelle
Hobbyguru
Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 April 2012 om 12:08 |
|
toch grappig hoe je je een beeld kan vormen hé
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 April 2012 om 12:35 |
|
ja dat is echt grappig he zo denk ik ook wel eens hoe zouden ze denken hoe ik er uit zie en vinden ze me wel aardig of een kattekop het is misschien raar maar soms denk ik daar wel aan, je reageer hier ook wat makkelijker dan dat de mensen je kunnen zien en ik denk dat daarom de reacties soms zo pittig zijn ik moet daar vaak om lachen ook als het tegen mij gericht is ik neem dat nooit zo persoonlijk op dus heb ik daar geen last van maar daar door kan ik het wel heel erg waarderen als er mensen gewoon zeggen hoe ze iets vinden of er over denken en dat doet magteld ,zoals gezegd daar hou ik van het is misschien niet altijd leuk maar voor flauwekul hoef je je dan niet te melden ik hoop dat jullie me begrijpen want volgens mij schrijf ik het wat warig op
|
|
![]() |
|
breigek
Hobbywonder
Lid sinds: 20 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 538 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 April 2012 om 12:57 |
|
ergens moet er op dit forum een topic zweven van 1 of meerdere jaren geleden met foto's van hobbydoosjes. maar die zullen allemaal wel verouderd zijn of niet meer te zien zijn
|
|
|
|
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 April 2012 om 13:00 |
|
Je kon ze in het oude forum nog zien, maar heel veel foto's deden het niet meer omdat die van een externe website kwamen.
Misschien een leuk idee voor een nieuw topic? |
|
![]() |
|
Frea H.
Hobbyguru
Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 April 2012 om 14:10 |
|
Gewoon zorgen dat er heel veel hobbydoosjes naar Magtelt gaan en dan foto's maken.
|
|
|
|
![]() |
|
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 April 2012 om 00:04 |
|
Nog even geduld, en voor je het weet is het zo ver
|
|
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 April 2012 om 18:03 |
Die humor van jou .........
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |