Magtelts poppen ondergoed NSFW |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Juni 2014 om 09:38 |
Of ik de scabreuze foto's op het forum wilde plaatsen ? Nou lekker dan, en ik was al nooit een poppenkind. Ik hoop dat Magtelt
al aan de koffie zit, dan kan ze er zelf een stukje tekst bij schrijven. De poppen hebben geloof ik de namen Violet en Scarlet gekregen,
does that ring a bell ?
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb een hele zooi blote poppen en ik heb een vriendin er een paar beloofd. Maar zo bloot weggeven kan niet, dus ik heb er ondergoed voor ontworpen, de ene modern, de andere klassiek in de stijl van Sissi of Gejaagd door de wind.
Een hoepelrok mnaak je door tuinbinddraad op maat tot een rondje te buigen, in elkaar te strengelen en dan om te haken met vasten, zo strak als maar kan. Met de v-tjes naai je de hoepel later in de rok, een centimeter boven de zoom. Voor de luchtigheid heb ik gestokhaakt op breipen 10 met haaknaald 2,5 met heel dun katoen, dat ik ooit bij Lidl of Aldi had gekocht. Het corsetje maak je door een ruim lijfje te haken/breien en daar twee rijen ogen (van haakjes) op te naaien, gehaakt koordje rijgen om het strak te trekken. Ik weet nog niet wat ik met de haken ga doen. Overigens kun je die lusjes ook haken. Bedankt voor het plaatsen lw. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2394 |
Ontzettend schattig ondergoed Magtelt! De jurken ook natuurlijk. Knap hoor dat je dit kunt.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron: Omdenken)
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
ooh sexy ondergoed
![]() ![]() Heel erg mooi gemaakt!! Groetjes, Stephanie
|
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Oe la la.... Sexy hoor
![]() Erg leuk gemaakt. |
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Dat is mooi gedaan,hebben wij weer een poppenmama erbij
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Mooi ondergoed. Het is zo ook leuker om weg te geven dan naakte poppen.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
leuk
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
ha leuker dan nix!
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5791 |
ziet er leuk uit hoor.
|
|
![]() |
|
Lianico ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2014 Status: Offline Points: 11 |
Heel mooi dat ondergoed
|
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Prachtig
![]() |
|
Grx
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14144 |
Erg leuk gemaakt en bedacht. Bedankt voor alle extra info Magtelt.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Knutselaartje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Maart 2014 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 132 |
leuk gedaan!
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23735 |
IK hijs deze even op voor de nieuwe haakverslaafden. Ik houd dus ook niet van grote projecten als dekens, de poppen zijn maatje Barbie met een natuurlijker figuur.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
momopoyolo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 640 |
Goed idee.
Mijn kleindochter is jarig en ik heb een paar leuke Barbie's op de rommelmarkt gekocht. Lekker gewassen en ik heb al wat jurken en vesten gehaakt ook. Maar nu vroeg ik me af wat voor ondergoed..........Ha ha, ik ga een paar BH's haken. Dank je. |
|
Groetjes van Ric,
http://riccreaties.wordpress.com/ |
|
![]() |
|
Barbie heeft geen vulling nodig. Ik heb deze gevuld met een klein gehaakt rondje.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
ziet er goed uit
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
grappig
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Mooi ondergoed. Zonde om daar kleren over te doen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |