MagteltsMachtigMooieMaaksels |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | ||
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 September 2016 om 14:58 |
|
Mocht er nog IEMAND denken dat Magtelt ''alleen maar'' mantelzorger, fitnesser, kanaalkleedjesspotter, Primera-ontwijker, Bruna-vaste-klant of Sosijs is dan kan ik diegenen(n) uit de droom helpen want zie hier wat ze in korte tijd (wéér) voor de KiKa m(h)aakte .. door Ton op de post gedaan, in 2 dozen met nog veulllllll meer voor tGoeieDoeleke en de Kassa4KiKa rinkelt luid en duidelijk ... onder grote dank !
![]() ![]() |
||
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
||
![]() |
||
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nou, nou. Magtelt je hebt echt niet stil gezeten, naast alle andere door nldutchy opgenoemde bezigheden. Prachtig allemaal.
|
||
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
|
Lekker met poppen spelen en dan met schijnheilig gezicht beweren dat het voor het goede doel is.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
|
Der zitten wel priegelpopjes tussen zeg. De bedjes/wiegjes allemaal van botervlootjes en ijskuipen gemaakt? (behalve dat houten natuurlijk)
|
||
|
||
![]() |
||
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
|
Gelukkig toch nog op de foto gezet,zodat wij er ook van kunnen genieten.
Heel mooi Magtelt |
||
![]() |
||
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
|
Mooi hoor!
|
||
december2011
|
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
|
Ik moest sommige becel kuipjes aanpassen, want voor minibabyborn zijn ze net wat te klein, dus twee kuipjes opengeknipt aam een zijkant en zó in elkaar geschoven dat het bedje groot genoeg was. Een derde kuipje van een zijkant ontdaan en gebruikt als hemeltje. Alles met plakband vastgezet en het hele wiegje twee keer gehaakt, de ene kleiner als binnenkant, en toen alles aan elkaar genaaid. Ik heb ook literbakken van Lidl ijs gebruikt, die zijn mooi ovaal. Het houten wiegje kwam kaal van de kringloop.
Als matrasje maak ik drie lappen, 2 tunisch gehaakt en één in vasten. Ik leg ze op elkaar en naai ze zo losjes aaneen, dat het een matras lijkt. Ik zit nog te dubben over een bloem, die je kunt openvouwen en die dan een babypopje onthult. Zoals in het sprookje Duimelijntje. Dat gaat vast nog wel lukken. Het openvouwen en weer sluiten is het probleem. Een mens moet wat te piekeren hebben, anders gaat ie tobben. |
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
thian ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
|
wat leuk wat knap gedaan, op de dagverzorging breien ze ook de poppetjes in allerlei kleuren, maar wat is een sosijs?
heel veel success met je bloem |
||
don't let the little stupid things break your happiness
|
||
![]() |
||
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
|
heel mooi!
|
||
![]() |
||
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
|
ik was vergeten er bij te tikken : woordkunstenaar ... waar heb je déze nou toch weer vandaan Magtelt, geweeeeeldig, wát een kwoot :
"een mens moet wat te piekeren hebben, anders gaat ie tobben .. " |
||
||
![]() |
||
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
|
heel mooi gemaakt en ook een lief gebaar.
|
||
![]() |
||
|
Ochos ja, een sosijs ... dat is een uitdrukking van de woordkunstenaar .. volgens mij een mede-soos-lid ... Maar dat woord zul je niet in de Dikke van Dale vinden .. typisch Magteltiaans ...
|
||
||
![]() |
||
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
|
![]() Ik pieker me suf over dit topic. We zien kunstig gemaakte poppenspullen van Magtelt en nldutchy heeft de foto's gepresenteerd?? Straks ga ik tobben over wat me hier ontgaan is. ![]() |
||
![]() |
||
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
|
Wat leuk al die spulletjes bij elkaar. En het goede doel vind ik ook een heel goed excuus!
|
||
Grx
|
||
![]() |
||
thian ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
|
ik kende wel een sausijs :)maar das wat anders bedankt voor het oplossen
|
||
don't let the little stupid things break your happiness
|
||
![]() |
||
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
|
Wat leuk allemaal en wat fijn dat je dit doet voor Kika!
|
||
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
||
![]() |
||
|
Kamilleke .. Er staat dat Ton 2 dozen heeft gevuld ... en die zijn dus bij mij aangekomen ( er komen minstens 2 zendingen per jaar vanuit A. plus de nodige gevulde enveloppen en 99% van het gezondene is tbv de KiKa....zie evt mn blog (nog nietbijgewerkt maar toch ;-) en er blijft in ons (M&M) geval nixnoppesnada aan de strijstok/haaknaald/breinaald hangen haha ... http://krealene.wordpress.com. .t is dat je uitleg wilde ![]() |
||
||
![]() |
||
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
|
Goed van je Marlene, dat allemaal voor een geweldig doel!
Onze kleinzoon Bryan is 3 jaar geleden samen met zijn moeder van Schagen naar Vlissingen gefietst om geld op te halen voor Kika. Hij was toen 10 jaar en hij wilde dat al doen sinds hij 7 was, maar zijn moeder vond hem er toen nog te jong voor.
We waren en zijn nog steeds erg trots op hem ![]() |
||
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
||
![]() |
||
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
|
Bedankt voor de uitleg, nldutchy. Soms spreken dingen voor zich als je weet hoe je de feiten en namen moet combineren. Bij mij was dat even niet het geval.
![]() |
||
![]() |
||
|
gifnix Kamilleke, we zijn op de wereld om mekaar om mekaar, dingen uit te leggen, niet waar ;-)))
|
||
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |