Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

MagteltsMachtigMooieMaaksels

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 11:34
Ik heb nog zo'n museumstuk van een camera met een rolfilm. Daarmee maak ik voor mezelf foto's, die ik inplak in een album. Ik moet altijd nog leren om met de digi camera om te gaan en de foto's op de laptop te zetten. Dus het is altijd lief, dat Marlene foto's maakt van mijn creaties. Ik had deze keer zelfs vergeten gewone foto's te maken, maar ik weet onderhand wel hoe poppenkleren, boterwiegjes en stola's er uit zien, dus zo heel erg vind ik dat niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 12:49
Ach goed, lieve Hulten, ik ervaar het nog steeds, sinds 2008, als een voorrecht om het te mogen doen, samen met anderen, zoals je o.a. ziet in mn post met de foto.s ..en geweldig dat je kleinzoon dat gedaan heeft, zo.n gevoel van saamhorigheid raak je je leven lang niet meer kwijt, geef .m alsnog mijn komplimenten of in zijn taal, denk ik : vet cool dat je DAT gedaan hebt !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 15:19
Te schattig
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 17:25
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Ach goed, lieve Hulten, ik ervaar het nog steeds, sinds 2008, als een voorrecht om het te mogen doen, samen met anderen, zoals je o.a. ziet in mn post met de foto.s ..en geweldig dat je kleinzoon dat gedaan heeft, zo.n gevoel van saamhorigheid raak je je leven lang niet meer kwijt, geef .m alsnog mijn komplimenten of in zijn taal, denk ik : vet cool dat je DAT gedaan hebt !

Dat zal ik zeker doen !
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 08:07
Wat een leuke en mooie dingen heb je gemaakt, Magtelt.
En wat fijn dat je dat geeft aan nldutchy voor het goede doel.
Leuk je uitleg over de wiegjes en matrasjes maken, ja het past niet altijd meteen.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 09:17
wat een mooi pakket om te versturen voor het goede doel
heel mooi allemaal
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 20:56
Schattig.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns