Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mail?

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mail?
    Posted: 20 Januari 2012 om 12:56

Hebben jullie ook mail gehad over een gestolen tas, tijdens een reis van een hobbydoos, met de vraag geld over te maken?

Ik weet niet wat ik hiermee moet, dus graag jullie reacties.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 13:05

 Ik ook!

Ik heb de mail als ongewenst aangemerkt en weggegooit.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 13:05
hoi fien nog niets gekregen dus dat wordt opletten meid
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 13:07
nog niets gehad ,maar bedankt voor de waarschuwing
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 13:18
Ook (nog) niks gehad. Ik zou het ook als ongewenste mail bestempelen en weggooien. Zoiets past niet bij het imago van de "Echte Hobbydoos". Maar bedankt voor de waarschuwing.
Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaknaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 13:19
Heb nog geen mail gehad maar ik zal het in de gaten houden.
Wel wat raar om zo geld te vragen.

Groetjes Els.
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 13:24
ook ik kreeg zoiets met de naam erbij van spickeymum erbij,ik heb het gauw weg gegooit,want west union bank is geen betrouwbaar iets .marktplaats waarschuwt hier altijd voor,
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 13:26

De bank zou haar niet kunnen helpen en alle papieren zaten in de tas.

Jips, jebt PM.

Groetjes, Fien

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 13:34
Is vast spam. Ik heb niets gehad. Maar als ze via via de mail van een van ons gehackt hebben dan kunnen ze dus uit jouw naam een mail sturen terwijl jij er zelf niets van weet. Zo zou je de grootste rellen kunnen krijgen. Naast het feit dat ze je dus op deze manier geld afhandig willen maken, maken ze ook nog mooie vriendschapsbanden kapot. Smerig dit soort praktijken. Niet op ingaan en zeker niets overmaken.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 13:48
Ik heb de mail wel geopend, maar net even de virusscan over de pc laten vliegen.

Heel jammer als het echt waar blijkt te zijn, maar dan is er altijd nog een NL'se ambassade waar je je toe kunt richten. Ik ga niet in op dit soort vragen.

Iemand Spikeysmum toevallig een mail gestuurd met de mededeling dat er uit haar naam zulke mails verstuurd worden?
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 14:04
Nog geen mail gezien
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 14:50
heb ook een mail gehad en gewoon teruggestuurd met de vraag of dit van haar kwam in dit geval naar spikesmum, heb ook al een rare mail van Smimske gehad, mijn virusscanner zei toen weggooien.
lydia wijsbroek
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 15:00

kreeg bericht terug van yvonne, dat haar mailadres is gehackt de mail komt dus niet van haar

 

ZE IS NOG NOOIT IN SCHOTLAND GEWEEST

lydia wijsbroek
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 15:13
Ja die heb ik ook gehad. Maar gelijk verwijderd.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 15:35
Ik zit hier met open mond te kijken. Wat een achterbakse aktie, eigenlijk   gewoon crimineel toch?

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 15:58

Dames, het is spam.

Het kan iedereen gebeuren dat ze je e-mailadres hacken en gebruiken voor dit soort rotzooi.

Ik heb het als ongewenst bestempeld en weggegooid.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 16:17
hoi dames ik heb nog geen mail ontvangen alleen heb ik
gisteren avond wel problemen

bij de creatie dat ik een topic niet kan openen en krijg ik
een vermelding dat er maleware is ondekt gelieve deze niet
te openen
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 16:29
heb ook een mail ontvangen was van yvonne heb hem direct verwijdert vond het maar een raar mailtje Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 17:27
Ik heb hem ook gehad wel weg gegooid maar had er wel een beetje een raar gevoel bij gelukkig is hij niet van haar.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 17:30
Misschien een tip voor Yvonne:

Even al je contacten een mail sturen dat deze mail niet beantwoord moet worden. Wie weet zijn er mensen die erop reageren.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.424 seconden.
Lang Yarns