Maken vanaf een foto |
Reageer ![]() |
Autheur | |
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 December 2012 om 15:17 |
Ik ben nog even bezig met mijn project,maar mijn zoontje heeft de volgende foto gezien, toen hij langsliep.
En ik gewoon aan het googlen was. [IMG] ![]() Het zal een mega project worden:) met heel wat vulling:) Maar dit zou ik toch makkelijk zelf kunnen maken. Eerst een cirkel haken en dan overgaan in een rol dan doorhaken. Bij de juiste lengte minderen om de kop te maken. Streep van het kopie is er los opgezet zo te zien, Poten maken. En flaporen. Iemand nog tips? Of misschien wel een patroon whahaha |
|
![]() |
|
lori ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Geen tips, maar ik ben wel blij dat er op dit moment geen van mijn kleinkinderen rondhobbelen hierzo. Hij zit er geweldig uit!
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Whahahahha
Ik kan het begrijpen. . Vind het wel een leuk project voor 2013:) |
|
![]() |
|
lori ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Nekrol zou kunnen ja, en dan dubbele draad met haaknaald 10 of zo.
Oja, toch wel een tip: als je in zijn kont een ritsje zet, of knopen dan kun je gewoon een "binnenkussen" maken. Is wel prettig als je dat beest af en toe kunt wassen ;-)
|
|
![]() |
|
*kathy* ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Ik geloof dat ik het patroon wel eens voorbij heb zien komen op een download foto site. Wel was het dan een japans patroon.
|
|
![]() |
|
Dat is wel een goed idee een ritsje er in!!
|
|
![]() |
|
Ik denk dat ik hem wel met een kleinere haaknaald ga maken.
Wel heel veel meer werk maar ik vind het gewoon vaak mooier, en met dubbele draad werken dat is erg zwaar voor mijn handen, en ik kan niet lang achter elkaar haken. Denk toch de 5,5 pak met een enkele draad, maar 3.5 vind ik eigenlijk het mooiste. Misschien dat ik dan wel met halve stokjes ga werken ipv vasten. |
|
![]() |
|
Ik zal is zoeken en zoeken en zoeken ![]() |
|
![]() |
|
Ik weet nu wel het isbn nummer.
|
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Als je een boektitel weet wil ik je wel helpen zoeken. Of heb je inmiddels het japanse patroon al?
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
Ben nog steeds druk bezig.:)
|
|
![]() |
|
*kathy* ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Ik zal ook even kijken. Ik weet zeker dat ik hem wel eens gezien heb, maar ja er worden ook vaak weer patronen van het net verwijderd
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Ik heb je een hond (oa) gemaild.
![]() |
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
Echt super!!!!'
|
|
![]() |
|
Nou ben al aan het ontcijferen hoor.
Ze haken hem met 11,5 mm dus dat zou met dubbele draad moeten. Ik ga voordat ik begin hoe ik uitkom met een HST ipv een v en dan met naald 5,5. Leuk leuk. Eerst mijn lopende project afmaken, en dan maar gaan puzzelen.en natuurlijk wol kopen, en vulling:) Want dubbele draad is voor mijn handen niet te doen zo een groot project. |
|
![]() |
|
m'jo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
wat een leukerd, succes...... ben benieuwd naar het eindresultaat.
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
![]() http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Wat gaaffff!! Zou ik ook het patroontje mogen ontvangen? Thnx ^^
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
bolletje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 05 December 2012 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 177 |
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |