Makkelijk begin |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Haak-Bijtje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Oktober 2011 om 12:57 |
Ik ben pas begonnen met het oefenen van de steken en het lezen van de patronen en dit gaat me steeds beter af Nu wil ik graag beginnen met het echte werk en met name de amigurumi's... Alvast bedankt!! |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja... wat is makkelijk, wat is moeilijk.
Voorkeur voor een dier? Je zou kunnen kijken naar de uiltjes van Matawi's Creaties. Dat is een kooppatroon, dus dat mogen en gaan we hier niet doorgeven. Dat is wel een heel makkelijk patroontje met altijd een goed resultaat. De opbrengst gaat ook nog eens naar het goede doel! |
|
![]() |
|
Haak-Bijtje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 12 |
Ja die vind ik ook wel erg leuk!!! Dat is natuurlijk ook 1 geheel, dat zoek ik ook eerst! Bijv kleine beestjes voor aan sleutelhangers o.i.d.?? |
|
![]() |
|
![]() |
|
ow en voorkeuren heb ik niet echt, heb 2 jonge dochters en alle dieren zijn eigenlijk wel favoriet.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
zakdoek ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Ik haak ook nog maar net en ik heb deze gemaakt: http://grietjekarwietje.blogspot.com/2011/04/haakpatroon-ber tje-het-kuiken.html
|
|
![]() |
|
oww ja leuk!! Dat muisje is ook te liefff Was hij 'makkelijk' te maken voor een beginneling?? |
|
![]() |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Muisje zou ik niet zo snel doen, die snuit is in het begin behoorlijk priegelig... Tenzij je het met haaknaald 4mm en dikke wol doet, dan wil het wel... Wordt het wel een groter muisje...
|
|
![]() |
|
Roelien ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 11 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 163 |
Misschien lavender Bunny ook al is die in het engels, hij haakt wel makkelijk, hij wordt ook iets groter.
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
In de goedkopere boekenhandels, heb je leuke boekjes te koop van rond de 7,50 Met erg leuke patronen erin. Daar ben ik mee begonnen.
|
|
![]() |
|
Hoi hoi, Bedankt!! Ik zal eens opzoek gaan naar die goedkopere boekjes heb al wel Amigurumi & more...en ik haak trouwens met Annelle Cotton 8 op het moment. En er zijn natuurlijk talloze patronen op het net te vinden maar vind die engelse patronen erg lastig vooral omdat ik pas begin
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Als je op mijn www klikt, zie je wat nederlandse patronen, en niet allemaal heel ingewikkeld.
|
|
![]() |
|
Heb even op je site gekeken!! Bedankt! Zien er ook leuk uit trouwens! |
|
![]() |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
nu moet ik wel zeggen dat de cotton 8 annell volgens mij niet de beste is om te leren haken, ikzelf gebruik deze ook, en voor amigurumi gebruik ik hem op haaknaald nr 2 en voor te beginnen is dit toch niet zo makkelijk denk ik
|
|
![]() |
|
![]() |
|
zakdoek ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Ik vond Bertje het kuikentje goed te doen (met wat hulp van hobbydoosjes)
Het patroon is duidelijk en voor mij was het een kwestie van gewoon beginnen en doen wat er staat. En het kwam helemaal goed! |
|
![]() |
|
Heb eerst met ander katoen geoefend Viki.
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |