Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Makkelijk begin

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Haak-Bijtje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haak-Bijtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Makkelijk begin
    Posted: 11 Oktober 2011 om 12:57

Ik ben pas begonnen met het oefenen van de steken en het lezen van de patronen en dit gaat me steeds beter af  

Nu wil ik graag beginnen met het echte werk en met name de amigurumi's...
Heeft er iemand een patroon die niet al te lastig is voor deze beginneling??

Alvast bedankt!!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 13:12
Tja... wat is makkelijk, wat is moeilijk.

Voorkeur voor een dier?

Je zou kunnen kijken naar de uiltjes van Matawi's Creaties. Dat is een kooppatroon, dus dat mogen en gaan we hier niet doorgeven. Dat is wel een heel makkelijk patroontje met altijd een goed resultaat. De opbrengst gaat ook nog eens naar het goede doel!
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haak-Bijtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 13:41

Ja die vind ik ook wel erg leuk!!!

Dat is natuurlijk ook 1 geheel, dat zoek ik ook eerst!
Later wil ik oefenen met losse onderdelen hihi

Bijv kleine beestjes voor aan sleutelhangers o.i.d.??

Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haak-Bijtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 13:42
ow en voorkeuren heb ik niet echt, heb 2 jonge dochters en alle dieren zijn eigenlijk wel favoriet.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 13:59
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haak-Bijtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 14:09

oww ja leuk!! Dat muisje is ook te liefff

Was hij 'makkelijk' te maken voor een beginneling??

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 14:38
Muisje zou ik niet zo snel doen, die snuit is in het begin behoorlijk priegelig... Tenzij je het met haaknaald 4mm en dikke wol doet, dan wil het wel... Wordt het wel een groter muisje...
Back to Top
Roelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 15:04
Misschien lavender Bunny ook al is die in het engels, hij haakt wel makkelijk, hij wordt ook iets groter.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 16:19
In de goedkopere boekenhandels, heb je leuke boekjes te koop van rond de 7,50 Met erg leuke patronen erin. Daar ben ik mee begonnen.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haak-Bijtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 19:50

Hoi hoi,

Bedankt!! Ik zal eens opzoek gaan naar die goedkopere boekjes heb al wel Amigurumi & more...en ik haak trouwens met Annelle Cotton 8 op het moment.

En er zijn natuurlijk talloze patronen op het net te vinden maar vind die engelse patronen erg lastig vooral omdat ik pas begin

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 20:14
Als je op mijn www klikt, zie je wat nederlandse patronen, en niet allemaal heel ingewikkeld.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haak-Bijtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2011 om 10:00

Heb even op je site gekeken!!

Bedankt! Zien er ook leuk uit trouwens!
...Was je site nog niet tegen gekomen tijdens het googlen hihi

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2011 om 10:05
Originally posted by Haak-Bijtje Haak-Bijtje wrote:

Hoi hoi,

Bedankt!! Ik zal eens opzoek gaan naar die goedkopere boekjes heb al wel Amigurumi & more...en ik haak trouwens met Annelle Cotton 8 op het moment.

En er zijn natuurlijk talloze patronen op het net te vinden maar vind die engelse patronen erg lastig vooral omdat ik pas begin

nu moet ik wel zeggen dat de cotton 8 annell volgens mij niet de beste is om te leren haken, ikzelf gebruik deze ook, en voor amigurumi gebruik ik hem op haaknaald nr 2 en voor te beginnen is dit toch niet zo makkelijk denk ik

Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2011 om 12:09
Ik vond Bertje het kuikentje goed te doen (met wat hulp van hobbydoosjes)
Het patroon is duidelijk en voor mij was het een kwestie van gewoon beginnen en doen wat er staat. En het kwam helemaal goed!
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haak-Bijtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2011 om 18:52

Heb eerst met ander katoen geoefend Viki.
Heb toen gelezen dat Annell erg fijn is om amigurumi's mee te maken...
Heb hier ook al enkele proefjes mee gedaan en werkt prima moet ik zeggen

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.518 seconden.
Lang Yarns