makkelijke vilt patronen gezocht |
Reageer ![]() |
Autheur | ||
Karina ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 425 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 November 2012 om 15:02 |
|
mijn dochter van 7 wil zo graag net als mama leren haken...maar ze heeft het geduld er niet voor. Een ketting losse haakt ze zo strak dat een toer vaste terughaken al een probleem is. Om toch iets leuks met haar te doen ben ik op zoek naar makkelijke vilt patronen. Zelf heb ik nog nooit met vilt gewerkt maar bij action heb ik wat vilt voor haar gekocht. Wij heeft er wat voor mij
alvast bedankt
|
||
groetjes Karina
|
||
![]() |
||
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Patroon overnemen uit een kleuboek of van een prikblok ???
|
||
![]() |
||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
|
even bij google felt pattern intypen.
en dan op afbeelding. dan krijg je ook veel voorbeelden. als ze eenmal de steek kent dan gaat het vanzelf. |
||
![]() |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
|
Ja twee keer uitknippen en op elkaar naaien met wat vulling ertussen. Leuk met plakwiebeloogjes.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
|
heb je wel eens vingerhaken geprobeerd met je dochter ???
Staan ook filmpjes van met uitleg op youtube
|
||
![]() |
||
Karina ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 425 |
|
bedankt voor jullie reacties. Ze heeft van de week een paddestoel sleutelhanger gemaakt. Ze was er super blij mee. Ik heb nu voor haar een schoenendoos gepakt en daar wat restjes wol en vilt ingedaan zodat ze zelf de spullen kan pakken als ze wat wil maken
|
||
groetjes Karina
|
||
![]() |
||
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
|
Als ze toch nog wil haken zoals mama dan is dit misschien een ideetje:
laat haar een elllange ketting haken met een wat festive draad en plak die rond een leeg bokaaltje of een leeg chocopotje zet er een theelichtje in en hoeraa.....ze heeft een kaarsje gemaakt voor de Kerst. Hier zie je zoiets |
||
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
|
Renske heeft in haar winkel een soort vingerbreistokje met twee uiteindes waar je lussen om heen doet en dan de ene lus over de andere haalt, een soort halve punnikdraad krijg je dan.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
|
super leuk idee. Dat wil ze waarschijnlijk ook wel maken
|
||
groetjes Karina
|
||
![]() |
||
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
|
Kan een superleuk Kerstgeschenk worden voor oma - tante of wie dan ook, en dan nog een kadootje dat ze zelf gemaakt heeft, zou ze supertrots op zijn en haar mama en de ontvanger ook :-) |
||
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |