Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

manier van breien

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 08:36
ik houd er ook wel van om te choqueren, maar het was even een dipmomentje, ik liet iedereen een beetje te dichtbij komen. het is nu weer tijd om mijn eigen leven weer te gaan leiden.was ik een beetje uit het oog verloren. ben alweer lekker op de rondbreinaald aan het breien.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 21:21
Goed zo Eugenie. Lekker je eigen ding doen. En je niets aantrekken van wat anderen zeggen. Ik heb rondbreinaalden gekocht om continentaal te gaan breien. Vanwege de belasting in mijn handen. Die voelde ik af en toe en dat moet toch eigenlijk nog niet mogen als je achter in de twintig bent. Maar daar had ik de moed niet voor. Heb eerst een jaar lang gewoon gebreid zoals ik het op school en van mijn moeder geleerd had. Daarna ben ik langzaam overgegaan op continentaal breien. Een hele opgave. En nog steeds brei ik niet zo regelmatig als ik eerder deed. Maar ik hoop dat dat vanzelf beter wordt. Dus op rondbreinaalden kan je allebei de manieren doen. Degene die jij het prettigst vind.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 10:10
Ik heb een rondbreinaald maar het lukte mij totaal niet, ik probeerde het op de gewone manier maar dat zal niet handig zijn, had nog nooit van continentaal breien gehoord. Nu denk ik dat ik dat ook maar eens ga proberen hoewel ik haken nog steeds heerlijk vind. Eugenie, gewoon lekker doen wat jezelf het prettigst vind hoor!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 08:32
bedankt allemaal!

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 10:24
ik heb mij pas  ingeschreven voor een cursus "rondbreien" in oktober
ben benieuwd,aan jullie kommentaar te lezen zijn de meesten positie fhierover en t lijkt mij wel handig (als je t het eenmaal onder de knie hebt toch)
 heb het al eens alleen uitgetest maar  vrees dat ik mezelf een verkeerde techniek ga aanleren
hoop dat het mij lukt ik ben nogal een "snelle" breister en tricotsteek gaat al tv kijkend
zal wel wat anders zijn met een rondbreinaald (zal eerst en vooral moeten leren "geduldig" te breien :) weet niet als dat gaat lukken ..  de aard van t beestje vrees ik Wink
maar wie nie waagt nie wint hé
Sonja
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns