manier van breien |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Eugenie
Hobbyguru
Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Augustus 2012 om 08:36 |
|
ik houd er ook wel van om te choqueren, maar het was even een dipmomentje, ik liet iedereen een beetje te dichtbij komen. het is nu weer tijd om mijn eigen leven weer te gaan leiden.was ik een beetje uit het oog verloren. ben alweer lekker op de rondbreinaald aan het breien.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Augustus 2012 om 21:21 |
|
Goed zo Eugenie. Lekker je eigen ding doen. En je niets aantrekken van wat anderen zeggen. Ik heb rondbreinaalden gekocht om continentaal te gaan breien. Vanwege de belasting in mijn handen. Die voelde ik af en toe en dat moet toch eigenlijk nog niet mogen als je achter in de twintig bent. Maar daar had ik de moed niet voor. Heb eerst een jaar lang gewoon gebreid zoals ik het op school en van mijn moeder geleerd had. Daarna ben ik langzaam overgegaan op continentaal breien. Een hele opgave. En nog steeds brei ik niet zo regelmatig als ik eerder deed. Maar ik hoop dat dat vanzelf beter wordt. Dus op rondbreinaalden kan je allebei de manieren doen. Degene die jij het prettigst vind.
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
AnneliesR
Hobbywonder
Lid sinds: 22 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 926 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Augustus 2012 om 10:10 |
|
Ik heb een rondbreinaald maar het lukte mij totaal niet, ik probeerde het op de gewone manier maar dat zal niet handig zijn, had nog nooit van continentaal breien gehoord. Nu denk ik dat ik dat ook maar eens ga proberen hoewel ik haken nog steeds heerlijk vind. Eugenie, gewoon lekker doen wat jezelf het prettigst vind hoor!
|
|
|
groetjes Annelies ;)
|
|
![]() |
|
Eugenie
Hobbyguru
Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Augustus 2012 om 08:32 |
|
bedankt allemaal!
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
sonja
Duizendpoot
Lid sinds: 15 Juli 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 236 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Augustus 2012 om 10:24 |
|
ik heb mij pas ingeschreven voor een cursus "rondbreien" in oktober
ben benieuwd,aan jullie kommentaar te lezen zijn de meesten positie fhierover en t lijkt mij wel handig (als je t het eenmaal onder de knie hebt toch) heb het al eens alleen uitgetest maar vrees dat ik mezelf een verkeerde techniek ga aanleren hoop dat het mij lukt ik ben nogal een "snelle" breister en tricotsteek gaat al tv kijkend zal wel wat anders zijn met een rondbreinaald (zal eerst en vooral moeten leren "geduldig" te breien :) weet niet als dat gaat lukken .. de aard van t beestje vrees ik maar wie nie waagt nie wint hé
|
|
|
Sonja
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |